Andreas Myklebust

Nissedal Legekontor

Autorisasjon (2005)

Siste vurderinger av Andreas Myklebust

Flink fastlege

Viser oppriktig medfølelse, og stiller krav til pasienten.
Han er flink til å lytte og er løsningsorientert i forhold til problemene jeg har.

Håpløs!

Som flere skriver- følelsen av å ikke bli trodd. De siste gangene har jeg gått derfra, er med en følelse av å ha kastet bort både min og hans tid. Og mine penger! Jeg vil føle en trygghet når jeg går til min fastlege, føle at jeg blir tatt på alvor og undersøkt grundig. Dessverre er det ikke sånn. Føler meg enda mer utrygg når jeg går derfra.
Det positive er at man får nesten alltid time på dagen, og man blir alltid tatt imot med et smil av damene i skranken.

Styr unna

Føler man ikke blir trodd. Mistenksom, og man sitter igjen med følelsen av at han tror du kun er ute etter sykemelding. Lite villig til å sende henvisning videre

Ikke fornøyd..

Du bruker mer av tiden på å overbevise ham om dine smerter og plager enn du gjør på å få behandling. "Den vet best hvor skoen trykker, som har den på". Kommer med mulige antakelser om diagnoser uten at det blir videre utredet, men heller konkludert med at "det er nok ikke noe spesielt, går over snart". Du sitter igjen med følelsen av å ikke bli trodd, og at du kaster bort tiden hans... Slettest ikke fornøyd. Eneste positive er at du får time på dagen.
Dog er resepsjonistene utrolig hyggelige!

Fornøyd

Fornøyd, har vært der noen ganger, og er fornøyd med hjelpen jeg har fått. Og blitt hørt på...