Andreas Myklebust

Autorisasjon (2005)

Andreas Myklebust er en av 1 fastleger i Nissedal

Siste vurderinger av Andreas Myklebust

Veldig arrogant, og uinteressert i deg som pasient

Denne legen har jeg hatt en prøvetime hos, siden min forrige lege sluttet på samme legekontor.
Han virket ikke genuint interessert i hjelpe meg, og jeg måtte mase for å få videre henvisning. Det blir med den ene timen, jeg finner heller en annen lege på ett annet legekontor.

Meget dyktig fastlege

Denne legen passer ikke for deg som er på jakt etter sykmelding eller tung medisinering - til det er han for ordentlig.

Derimot er han faglig dyktig, forståelsesfull og ikke minst tålmodig. Han stresser ikke for å bli ferdig med deg slik at han skal rekke å behandle flest mulig pasienter i løpet av dagen. Det gjør enkelte andre leger jeg har besøkt.

Dessuten får man som oftest time på dagen hvis man har behov for det.

Kom tilbake igjen om 2 uker

Dr. Myklebust har norgestittel i "det går over av seg selv"-behandling. Han må mases på for å få ham til å gi henvisning og han fremstår som unteressert og fagelig svak.

Flink fastlege

Viser oppriktig medfølelse, og stiller krav til pasienten.
Han er flink til å lytte og er løsningsorientert i forhold til problemene jeg har.

Håpløs!

Som flere skriver- følelsen av å ikke bli trodd. De siste gangene har jeg gått derfra, er med en følelse av å ha kastet bort både min og hans tid. Og mine penger! Jeg vil føle en trygghet når jeg går til min fastlege, føle at jeg blir tatt på alvor og undersøkt grundig. Dessverre er det ikke sånn. Føler meg enda mer utrygg når jeg går derfra.
Det positive er at man får nesten alltid time på dagen, og man blir alltid tatt imot med et smil av damene i skranken.