Bjørn Roger Ness

Autorisasjon (1994)

Labyrinten Legesenter Telefonnummer62 41 91 6062 41 91 ...
Elvarheimgaten 10 c 2408 Elverum
Bjørn Roger Ness er en av 22 fastleger i Elverum

Siste vurderinger av Bjørn Roger Ness

Dyktig, grundig og medmenneskelig

Jeg er så heldig at jeg har Dr. Ness som min fastlege. Han er grundig,faglig dyktig og tar seg av meg som pasient på en måte som gjør at jeg føler meg respektert og ivaretatt. Jeg stoler 110 % på Dr.Ness som lege. Han lytter til meg, og kommer så med sin vurdering/diagnose. Han er også nøye med at jeg forstår hva han sier, bruker ikke legespråk men vanlig norsk. Han kan nok for noen virke litt kort og konsis,men det er jo han som er legen og besitter fagkunnskapen og kompetansen. Det er han som skal stille diagnosen og det er han som har de beste forutsetninger for å gjøre dette,og det gjør han alltid på beste måte. Han utfører også sitt arbeid svært nøye og grundig. Han overlater intet til tilfeldighetene. Det er aldri ventetid hos ham. Han er nøye på tiden men jeg føler alltid at han bruker den tiden han trenger på meg. Lett å få time innen rimelig tid. Det lengste jeg har ventet er en uke. Fornyelse av resepter får jeg på dagen. Dersom man trenger det så kan man også ringe ham på mobil. Hvor mange leger lar sine pasienter gjøre det? Dr
Ness har en omsorg og respekt for sine pasienter som er helt fantastisk. Jeg vil også fremheve Dr.Ness sin store vilje til å ville hjelpe også utenfor sin kontortid. Han er virkelig en lege med et stort hjerte for sine pasienter. Må også fremheve legesekretærene og laboratoriumet. Fantastiske folk. Jeg kommer aldri til å bytte ut Dr.Ness, og har overhodet ingen betenkeligheter med å gi ham mine varmeste anbefalinger.

Med vennlig hilsen

Ypperlig fastlege

Lytter til hva du sier (men filterer vekk egenproduserte diagnoser som ikke holder vann).

Har lett for å skravle litt, men skifter raskt tilbake til hva man er der for.

Denne fastlegen er mer opptatt av hva som feiler deg og korrekt behandling, enn nødvendigvis å gi en sykemelding.

Trivelig og lett tilgjengelig fastlege.

Timebestilling: Jeg har fått timer de dagene jeg har bestilt til. Jeg har dog ikke bestilt time for samme dag jeg bestiller.... om det ble klart.

Totalt vrak

Uff... flyttet og måtte bytte fastlege.. etter 2 minutter var det bare å bytte igjen gitt.

Kontoret var kaotisk, mannen var stresset, og diagnosen kom aldri. Men så rakk jeg ikke å åpne munnen før monologen hans startet

Dårlig oppfølging

Dr. Ness følger svært dårlig opp. Legeerklæringer osv. må etterspørres i måneder før det blir sendt. Lite imøtekommende når man tar kontakt, og får beskjed om at han ringer opp igjen, noe han aldri gjør. Jeg ville for all unngått han som lege. Jeg bytter lege!

Meget dyktig, erfaren og medmenneskelig lege

Jeg har gleden av å ha Dr. Ness som min fastlege. Han er grundig,faglig dyktig og tar seg av meg som pasient på en måte som gjør at jeg føler meg respektert og ivaretatt. Jeg stoler 110 % på Dr.Ness som lege. Han lytter til meg, og kommer så med sin vurdering/diagnose. Han kan nok for noen virke litt kort og konsis,men det er jo han som er legen og besitter fagkunnskapen og kompetansen. Det er han som skal stille diagnosen og det er han som har de beste forutsetninger for å gjøre dette,og det gjør han alltid på beste måte. Jeg vil også fremheve Dr.Ness sin store vilje til å ville hjelpe også utenfor sin kontortid. Han er virkelig en lege med et stort hjerte for sine pasienter. Jeg kommer aldri til å bytte ut Dr.Ness, og har overhodet ingen betenkeligheter med å gi ham mine varmeste anbefalinger.