Bjørn Roger Ness

Autorisasjon (1994)

Labyrinten Legesenter Telefonnummer62 41 91 6062 41 91 ...
Elvarheimgaten 10 c 2408 Elverum
Bjørn Roger Ness er en av 22 fastleger i Elverum

Siste vurderinger av Bjørn Roger Ness

Omgjengelig og klok

Takk for at du er vår fastlege.
Du er omgjengelig og kunnskapsrik,og tar vare på både gamle og unge.

Litt blandet oppfattning og erfaring.

Mye rykter verserer om legen, men tror man skal ta de litt med en klype salt. Han er faglig dyktig, ingen tvil om det, men virker noe stresset og litt rotete. Tror med litt mindre pasienter han får bedre tid til å rydde, for er en del papirrot og flyt. Har opplevd han på gode og dårlige dager, det er menneskelig. På de gode dagene har han tid å gjør en god jobb, mens på de dårlige er ikke du som pasient i fokus. Har litt for ofte en forutintatt holdning om hva dagens konsultasjon skal gå ut på og du føler at du ikke går derifra med de svar du ønsket å få hjelp og svar på/med.
Brukt han i mange år, men tror alle har godt av å få bytte, både lege og pasient. Man kan gå litt lei om man er der for mye vil jeg tro. Han er ikke alltid like flink til å følge opp det som han burde og han kan gjøre om på ting i ettertid på ting som er avtalt uten å gi beskjed eller diskutere på nytt. Er innimellom flink til å henvise videre. Mitt råd til han måtte å roe ned tempo, mindre pasienter og rydde opp litt, da ville han vært av de beste her, men desverre roter han det litt til for seg selv. Han er egentlig dyktig.

huff

Har hatt denne legen i seks-sju år nå da jeg flyttet tilbake til Elverum. For det første så er kontorpultet så overfylt med rot, halvfulle kaffekopper og personlige opplysninger om andre passienter.
Han tar seg ikke tid til å lytte eller se på kroppen, har nesten bestemt seg for hva utfallet skal bli før du får satt deg i stolen. (hvis du rekker å sette deg, før han er ferdig)
Og han "vet og kan" alt....

Nei.. Nå bytter jeg fastlege..

Veldig bra

Lege Ness er veldig grundig, og tar alltid pasienten på alvor. Følger deg bra opp. Føler meg veldig trygg hos ham.

Den perfekte fastlege

Lett tilgjengelig. Har forståelse.Rask til og henvise til spesialist.Er også hjelpsom utenom åpningstiden. Eksempel: Skrev sms en søndag for og spørre om han hadde legevakt. Han ringte meg og sa at han om nødvendig kom for og hjelpe selv om han hadde fri.En fastlege mange kan lære mye av. Fri for dill og det går og diskutere med.Takk for at du er min fastlege.