Arrjun Ragavan

Autorisasjon (2010)

Arrjun Ragavan er en av 599 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Arrjun Ragavan

Mangelfull tillit til lege

Positiv og blid lege. Jeg måtte spørre om å få andre undersøkelser enn blodprøver, da det fremstår som at legen mener blodprøver gir svar på alle mulige sykdommer. Legen godkjente sykemeldinger i flere måneder før han trakk de tilbake.

Flink lege som anbefaldes

Har hatt denne legen i flere år og alltid like fornøyd. Han er flik med pasientene og bruker god tid.

Beste legen

Anbefaler Arrjun, han er godt forberedt og jeg føler meg alltid tatt på alvor, uansett problem. Han er genuint interessert og referer videre hvis det trengs. Føler virkelig at han er en varm og god lege.

Fantastisk lege

Har ikke hatt en bedre lege enn Arrjun. Han tar både psykiske og fysiske plager veldig seriøst, og jeg føler meg alltid trygg.

Utmerket fastlege

Arrjun er alltid hyggelig og har ett varmt vesen. Han er interessert i å høre din meninger, men kommer ikke alltid til den konklusjonen du har sett for deg (kvalitetsstempel). Enkelt legespråk og enkelt å følge med i argumentasjonsrekker.

God tilgjengelighet hvis det er noe som haster. Kommer inn samme dag ved behov. Aldri opplevd vesentlige forsinkelser.

Anbefales på det sterkeste.