Arrjun Ragavan

Sandakerveien 78 0484 Oslo
Arrjun Ragavan er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Arrjun Ragavan

Den beste!

Empatisk, hyggelig, varm og forståelsesfull lege som vil pasienten det beste. Går alltid derfra med et smil om munnen.

Mitt beste førsteinntrykk av en lege

Vennlig, imøtekommende, interessert, gode kommunikasjonsevner og en som tar deg på alvor. Det er førsteinntrykket jeg satt igjen med etter første møte med Arrjun. Det er også det absolutt beste møtet jeg noen gang har hatt med en lege. Han bruker ikke tid på å belære deg med fremmedord, og oversetter medisinske uttrykk til norsk uten å spørre. Han tar små og store bekymringer på alvor, og tar de tester han mener er nødvendige. I mitt tilfelle tok han heller en prøve for mye enn for lite. Han tok seg god tid, og jeg fikk ikke noen følelse av at han tittet opp på klokka underveis. Dette gav noe ventetid før timen (kanskje 25 min), men det er det verdt. Ettersom jeg kun har vært hos ham en gang, vet jeg lite om tilgjengeligheten. Men jeg har absolutt ingen ting å utsette på ham.

Meget tillitsfull

God, ærlig, menneskelig, tar seg tid til pasienten, sender henvisning til spesialist, forklarer sykdomsbilde, flink med barn

Foreløpig helt topp

Har akkurat byttet til denne legen, og ble veldig positivt overrasket over hvor hyggelig, lyttende og forståelsesfull han var. Har tydeligvis ikke vært heldig med tidligere fastleger. Endelig slipper jeg å grue meg til å gå til legen!

Faglig dyktig lege

Meget profesjonell, dyktig og flink til å prate med mennesker. Er grundig og tar flere undersøkelser for å gi en rett diagnose. Gir gode råd for å komme rakst tilbake i arbeid.