Arrjun Ragavan

Sandakerveien 78 0484 Oslo
Arrjun Ragavan er en av 529 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Arrjun Ragavan

Meget tillitsfull

God, ærlig, menneskelig, tar seg tid til pasienten, sender henvisning til spesialist, forklarer sykdomsbilde, flink med barn

Foreløpig helt topp

Har akkurat byttet til denne legen, og ble veldig positivt overrasket over hvor hyggelig, lyttende og forståelsesfull han var. Har tydeligvis ikke vært heldig med tidligere fastleger. Endelig slipper jeg å grue meg til å gå til legen!

Faglig dyktig lege

Meget profesjonell, dyktig og flink til å prate med mennesker. Er grundig og tar flere undersøkelser for å gi en rett diagnose. Gir gode råd for å komme rakst tilbake i arbeid.

Den beste fastlegen jeg har hatt! Kjempebra.

Arrjun er utrolig vennlig, dyktig, lyttende, ydmyk, hjelpsom og tar seg god tid til hver pasient. Jeg har aldri hatt en så forståelsesfull og menneskelig fastlege noengang! Veldig mange leger sitter og taster på pc-en, sier "mhm" og hører ikke ordentlig etter, man føler seg litt til bry. Men slik er ikke Arrjun. Han tar alt på alvor og finner gode løsninger. Han er veldig serviceinnstilt og klok. Anbefales på det varmeste

Veldig imøtekommende

Ragavan er svært hyggelig og imøtekommende, jeg føler han tok seg tid til å sette seg inn i sykdomsbildet mitt, og følte meg hørt.