Arrjun Ragavan

Sandakerveien 78 0484 Oslo
Tlf: 23 18 31 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Arrjun Ragavan er en av 530 fastleger i Oslo

Siste vurderinger av Arrjun Ragavan

Empatisk, Tilgjengelig og Fantastisk!

Jeg valgte Arrjun Ragavan som min fastlege for ca 1 år siden, basert på hans gode anmeldelser her. Jeg har aldri behøvd noe særlig lege tidligere men dette året så har det vært litt tøft og Arrjun har gitt meg en trygghet som jeg setter vanvittig stor pris på. Han tar meg seriøst og gir meg eventuelle henvisninger med grundig forarbeid.

Arrjun er den beste legen jeg har hatt, empatisk som få. Han ser deg i øynene når du prater og forstår at psykisk utslitt er like ille som fysiske plager.Han rusher deg aldri ut døren og hører på alt du har å si. Han beklager til og med når han er 10-15 min forsinket, noe som overhode ikke behøves i hans tilfelle spør du meg.

Alle på senteret er veldig hyggelige, enkle å få tak i og elsker drop in systemet som gjør det mulig å få rask hjelp når det behøves. Første stedet som også har tatt blodprøve av meg uten at jeg kjente noenting!

Vennlig og tilgjengelig

Arrjun er min definitive favoritt av alle leger jeg har hatt. Det er alltid enkelt å få time takket være klinikkens bestillingssystem og jeg får raskt svar.
Han er så hyggelig og vennlig og flink at jeg alltid gleder meg til timene.
Anbefales på det varmeste.

Den beste!

Empatisk, hyggelig, varm og forståelsesfull lege som vil pasienten det beste. Går alltid derfra med et smil om munnen.

Mitt beste førsteinntrykk av en lege

Vennlig, imøtekommende, interessert, gode kommunikasjonsevner og en som tar deg på alvor. Det er førsteinntrykket jeg satt igjen med etter første møte med Arrjun. Det er også det absolutt beste møtet jeg noen gang har hatt med en lege. Han bruker ikke tid på å belære deg med fremmedord, og oversetter medisinske uttrykk til norsk uten å spørre. Han tar små og store bekymringer på alvor, og tar de tester han mener er nødvendige. I mitt tilfelle tok han heller en prøve for mye enn for lite. Han tok seg god tid, og jeg fikk ikke noen følelse av at han tittet opp på klokka underveis. Dette gav noe ventetid før timen (kanskje 25 min), men det er det verdt. Ettersom jeg kun har vært hos ham en gang, vet jeg lite om tilgjengeligheten. Men jeg har absolutt ingen ting å utsette på ham.

Meget tillitsfull

God, ærlig, menneskelig, tar seg tid til pasienten, sender henvisning til spesialist, forklarer sykdomsbilde, flink med barn

Foreløpig helt topp

Har akkurat byttet til denne legen, og ble veldig positivt overrasket over hvor hyggelig, lyttende og forståelsesfull han var. Har tydeligvis ikke vært heldig med tidligere fastleger. Endelig slipper jeg å grue meg til å gå til legen!

Faglig dyktig lege

Meget profesjonell, dyktig og flink til å prate med mennesker. Er grundig og tar flere undersøkelser for å gi en rett diagnose. Gir gode råd for å komme rakst tilbake i arbeid.

Den beste fastlegen jeg har hatt! Kjempebra.

Arrjun er utrolig vennlig, dyktig, lyttende, ydmyk, hjelpsom og tar seg god tid til hver pasient. Jeg har aldri hatt en så forståelsesfull og menneskelig fastlege noengang! Veldig mange leger sitter og taster på pc-en, sier "mhm" og hører ikke ordentlig etter, man føler seg litt til bry. Men slik er ikke Arrjun. Han tar alt på alvor og finner gode løsninger. Han er veldig serviceinnstilt og klok. Anbefales på det varmeste

Veldig imøtekommende

Ragavan er svært hyggelig og imøtekommende, jeg føler han tok seg tid til å sette seg inn i sykdomsbildet mitt, og følte meg hørt.

Virker uerfaren

Jeg synes det var vanskelig å få til en god kommunikasjon med denne legen, fordi han både verbalt og nonverbalt med sin holdning uttrykte så liten velvilje i å forstå det jeg kom for. Her nyttet det ikke å be om hurtig hjelp, da ble han kranglevoren og stresset. Han ba meg komme igjen. I langdrag måtte jeg høre på at han mente at han hadde brukt mye tid på meg. Fra hans ståsted var det positivt, men for meg lite effektiv behandling. Mitt ankepunkt er at tiden ble dårlig utnyttet, og det virket som han lukket øyne og ører i å begripe hvor vanskelig det er med en smertefull kropp å stadig skulle komme tilbake. Med så lite respekt og forståelse også for livssituasjonen, er tilliten bunnskrapt.

Flink lege!

Byttet lege litt før jul, da jeg ikke hadde lege i Oslo mens jeg studerer.

Jeg opplevde Arrjun veldig rolig og behagelig! og var en super god lytter og tok meg seriøst. En lege å anbefale!

Fantastisk lege!!!

Jeg har hatt Dr. Ragavan som lege en god stund og jeg er superfornøyd, han er den beste fastlegen jeg har hatt! Han er en dyktig lege, en god lytter, veldig empatisk, lett å snakke med, henviser ved behov og strekker seg langt for å hjelpe pasientene sine. Ringer og følger opp og tar seg god tid til hver pasient. Denne legen kan jeg anbefale på det varmeste!

God lege men noe ukonsentrert

denne legen er litt opp og ned. han er hyggelig og lett å ha med å gjøre ,faglig sterk ,følger opp pr. sms ,undersøker grundig og henviser videre når usikker. men han blir stresset, og da blir han ukonsentrert, glemmer og mister fokus. legekontoret ellers er veldig greit, sekretærene er hyggelige, det er enkelt og greit og å få time og de svarer ganske raskt på tlf. de på laboratoriet er også hyggelige.

Den aller beste legen man kan få

Arrjun Raggavan er en lege som hører godt etter når du prater. Han er veldig grundig og tar seg god tid uansett hva slags problemer man måtte ha, små eller store. Han fremstår som varm og empatisk. Hele familien vår har han som fastlege nå, og alle føler at de kan åpne seg for han. Både damer, menn, gutter og jenter. Kan anbefale han på det varmeste.

Oslos beste lege?

Har hatt Arrjun i halvannet år nå, og har kun positive ting å si om han. Han lytter virkelig til hva jeg har å si og tar meg på alvor. Anbefaler han på det sterkeste til alle som vil ha en fastlege som virkelig gjør jobben sin.

En fryd å dra til legen:D

Arjunn Ragavan er den beste legen jeg har møtt. Dyktig, imøtekommende, lyttende, mye kunnskap og forklarer deg nøye, tar deg på alvor. Selv om han har mange pasienter merkes det ikke på han da han er så tilstede

Lyttende og interessert

Fikk gå til denne legen ved en anledning når min ordinarie fastlege ikke var tilstede. Arrjun var mye sympatisk og tog seg virkelig tid til å lytte. Skulle gjerne gått tilbake til ham hvis jeg trenger oppsøke lege på nytt.

En god person og dyktig lege

Jeg har hatt Ragavan som fastlege i et års tid nå, gjennom mitt første svangerskap. Samboeren min har også byttet til han fordi jeg var så fornøyd.

Ragavan er varm og tilstede. Han husker deg fra gang til gang og virker genuint opptatt av deg som pasient. Han gir av seg selv og er faglig kompetent. Ikke minst er han ærlig om det han ikke vet, og søker gjerne informasjon fra andre leger eller kunnskapsdatabaser for å gi best mulige svar.

Dessverre er det litt vanskelig å få tak i han, fordi Bentsebro Legesenter ofte har litt få sekretærer på jobb. Men det er ikke hans feil.

Anbefaler Ragavan på det varmeste.

Utrolig hyggelig og imøtekommende

Byttet fastlege nå nylig til Arrjun Ragavan. En utrolig hyggelig og imøtekommende lege, tar seg god tid og lytter. En drøm i forhold til min gamle fastlege.

Dyktig og sympatisk lege

Jeg opplever legen som veldig dyktig. Han er en veldig god lytter og er utrolig tålmodig når han forklarer ting. Han er ikke A4, i det han ser på mennesket og det livssituasjonen han/hun står i. Han er lett å snakke med. Er utrolig glad for at jeg valgte ham som fastlege, og anbefaler ham på det varmeste.