Emma Rudneva

Autorisasjon (1998)

Emma Rudneva er en av 37 fastleger i Hamar

Siste vurderinger av Emma Rudneva

Uengasjert,kald og fraværende.

Vært her 2 ganger nå med min gravide samboer og aldri mer!Helt uengasjert,sitter med ryggen til og spør engang ikke hvordan hun har det!Ingen,prøver,tester etc. Dårlig språk i tillegg.
Aldri mer!

Ikke å anbefale

Har hatt Rudneva som fastlege i noen år nå, men kommer til å bytte. Opplever henne som lite medfølende og til tider ganske krass. Hun sitter alltid med ryggen til meg og ser inn i PC-skjermen. Det virker ikke som hun forbereder seg ikke til avtalene sine, eller at hun leser noe om årsaken til at man har bestilt time/har oppfølgingstime. Det er som regel også ganske lang ventetid for å få time hos henne. En gang jeg spurte henne om kostholdsråd ifbm vitaminmangel fikk jeg til svar at jeg kunne Google det selv. Kan absolutt ikke anbefale henne som fastlege.

Aldri mer tilbake!

Jeg har vært hos henne bare en gang, men det var mer en nok. Jeg har hatt plager en stund og jeg har vært hos forskjellige leger og spesialister og de fant aldri ut av det. Endelig besøkte jeg en privat lege i Ungarn som hadde en mulig løsning, det eneste han trengte var resultater av en blodprøve. Jeg drar deretter til Emma Rudnova, min fastlege for å få ordnet disse prøvende. Hun tok meg ikke på alvor i det hele tatt. Hun faktisk lo av meg (bokstavelig talt) for at jeg trodd i en spesialist i utlandet! Det var så ubehagelig og ydmykende at jeg der og da bestemte at hit skal jeg aldri tilbake. Hun har ikke engang tatt alle de prøvene spesialisten spurt om!

Stresset og uinteressert .

Jeg synes hun virker en del stresset og ikke lytter. Ser mest på data maskinen. Jeg føler at en god lege burde snakke og se mer på sin pasient. Hun sendte meg raskt videre da jeg hadde vondt i kneet. Men jeg føler hun ikke er dyktig nok til å kommunisere med sin pasient.

Dårlig på kommunikasjon, stresset, lytter ikke,

Hun har det mer travelt med å få pasienten ut igjen av kontoret, lytter ikke og forteller heller om seg selv.
Virker som om hun har nok med seg selv og er ikke i stand til å se sin pasient.
Sitter å skriver med ryggen til. Snur seg ikke for å se og lytte. Jeg måtte selv fortelle hvordan hun skulle undersøke mitt brokk, når jeg fortalte det sa hun å.... Så reiste hun seg motvillig og for å be meg legge meg på benken så hun kunne kjenne etter...
Hva slags lege er dette????