Emma Rudneva

Autorisasjon (1998)

Emma Rudneva er en av 36 fastleger i Hamar

Siste vurderinger av Emma Rudneva

Ikke den beste...

Har samme erfaring som flere andre her dessverre. Irritabel, skarp og lite serviceinnstilt mot meg som pasient var mitt inntrykk. Styr unna er mitt råd.

Virker stresset

Har hatt Rodneva som fastlege i noen måneder og vært der flere ganger i forbindelse med utredning av to somatiske forhold. Opplever at hun ofte virker lite forberedt og litt stressa. Hun sitter gjerne med ryggen til og skriver på journalen mens jeg snakker. Føler at jeg ved enkelte tilfeller ikke blir tatt på alvor, og også at det er om å gjøre å gjøre seg raskt ferdig, slik at jeg sitter igjen med ubesvarte spørsmål etter timen.

Legesenteret for øvrig (lab, sekretær etc) er stort sett greit å forholde seg til.

Tar tak

Har hatt Emma i flere år og er veldig fornøyd. Hun tar tak i ting med en gang og tar meg alltid på alvor. Føler ikke at jeg drar hjem med ubesvarte spørsmål. Er heller ikke sen med å henvise videre, dersom problemene mine skulle være utenfor hennes fagfelt.

aldri møtt henne

Har hatt henne som fastlege i 1 1/2 år, da hun var den eneste kvinnelige legen ledig å bytte til.. Har vært en del ganger hos legen siden da, men har aldri sett henne eller hatt henne når jeg har vært hos legen.. Får bare menn som er praktikanter fra utenlandsk opprinnelse. Så fornøyd er jeg nok ikke nei..

Et rotehode.

Hun har null kontroll, en papirhaug på sin kontorpult og opp til taket. Svarer ikke på ting hun skal innen riktig tid fra f.eks Nav.
Lite servicevennlig, ofte sur og svært arrogant.