Emma Rudneva

Autorisasjon (1998)

Emma Rudneva er en av 36 fastleger i Hamar

Siste vurderinger av Emma Rudneva

flink lege

meget dyktig og angasjert lege.Hun er meget flik pålitelig og oppdatert.Hun hjalp meg flere genger og nesten redet mitt liv. Altid vennlig og oppmerksom mot pasjenterTakknemlig at jeg fant henne som lege

Beste legen jeg har hatt!

Jeg føler meg mer komfortabel når jeg er hos denne legen. Jeg kan være åpen om alt uten å føle meg usikker. Jeg vil gjerne bytte fastlege til deg Emma.

Dyktig og oppmerksom.

Har hatt henne som fastlege i mer enn 10 år, og har bare godt å si om hennes faglige dyktighet.
Lett å få tak i, interessert i hva jeg har på hjertet, flink til å berolige, og ser alltid vennlig rett på meg, bortsett fra når hun skriver nødvendige ting på PC.

Henviser med en gang videre hvis noe er utenfor allmennlegenes, altså hennes, fagområde.
Følger godt med på progresjonen i et par kroniske sykdommer jeg har. Kommer med gode forslag til ulike behandlingsalternativer.

Hun er imidlertid ikke riktig lege å oppsøke hvis man bare er ute etter sykemelding, uten at det egentlig feiler noe... Og det tror jeg er den egentlige årsaken til at endel uttrykker så mye misnøye.

OK, men ikke mer

Har hatt Emma som fastlege noen år og siden jeg sjelden har hatt behov for å gå til lege har jeg ikke tatt meg bryet med å bytte. Bytter nå fordi jeg muligens vil få behov for hyppigere legebesøk fremover.

Opplever Emma som ganske lite imøtekommende og litt arrogant. Vet aldri hvorfor jeg kommer, selv om det er hun som har bedt meg komme tilbake.

Bare en "plage" pr. besøk. Får ikke dobbelttime når man spør.

Hun har vært min fastlege i flere år, men nå har jeg byttet. Mest på grunn av hennes væremåte som er kvass og lite pasientvennlig. Man sitter å ser på ryggen hennes og hører hennes mumling i 90% av tiden. Hun er ikke forberedt på pasienten som kommer inn og må bruke halve tiden på å lese seg opp på dette. Hun "henger" seg opp i et av problemene ved et sammensatt sykdomstilfelle og forfølger dette mot mitt ønske og vil medisinere i det vide og brede, igjen mot mitt ønske. Hun er alltid forsinket.