Ulrike Barbara Silberhorn

Tiurveien 15 2120 Sagstua
Ulrike Barbara Silberhorn er en av 5 fastleger i Nord-Odal

Siste vurderinger av Ulrike Barbara Silberhorn

Bra lege.

Jeg er Førnøyd med Ulrike Silberhorn.
Hun hører på meg å tar meg på alvor. Føles ut som om hun gør sitt beste før å finne ut av problemer man ev har.

Vil du bli sett...

...som mer enn en listepasient?
Da er Dr Silberhorn å anbefale.
Helhetlig, grundig og oppriktig.

Med Dr Silberhorn kan du oppleve noe språkproblemer, så formulér deg tydelig. Det hjelper kommunikasjonen veldig.

Hun er også åpen for kombinasjon med alternativ medisin, noe som er et klart pluss.

en stresset lege

Finn deg en annen lege enn denne. Hun glemmer å sende henvisninger videre, du må alltid ringe tilbake til kontoret for å spørre og uten unntak er ikke henvisningen sendt. Umulig å komme i kontakt med legen, det blir lovt at legen skal ringe tilbake, men det skjer ikke. Noe språkproblemer. Legen bør skaffe seg rutiner. Det hjelper ikke å unnskylde seg i etterkant.

Grundig men usikker

Tar pasienten og sitt ansvar meget alvorlig, men svekkes av sin beslutningsvegring.

Legen som ser deg som menneske

Her har vi et stjerneeksempel på en lege som ser mer enn en pasient. Hun ser mennesket bak og er ikke redd for å vurdere en hel situasjon for å hjelpe.
Uten hennes uvurderlige hjelp, menneskelighet og forståelse ville ikke min situasjon blitt lettere.