Ulrike Barbara Silberhorn

Nord-Odal Legesenter

Fødselshjelp og kvinnesykdom.

2008

Nord-Odal Legesenter Telefonnummer62 97 82 0062 97 82 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Tiurveien 15 2120 Sagstua
Ulrike Barbara Silberhorn er en av 6 fastleger i Nord-Odal

Siste vurderinger av Ulrike Barbara Silberhorn

Trygg

En lege som tar deg på alvor, ser deg og lytter. Glad jeg har henne som fastlege. Veldig dyktig og tar seg tid.

Oppriktig interessert og faglig dyktig

Dr Silberhorn har vært min fastlege i mange år, jeg går sjelden til lege, og de gangene jeg gjør det så er det som regel symptomer man må ta på alvor. Dr Silberhorn har ved alle mine henvendelser lyttet, behandlet og henvist akutt og vanlig ut fra en faglig god vurdering. Hun ringer alltid tilbake, gjerne ved 18.00-19 tiden og hun har også ringt uten at vi har ringeavtale bare for å høre hvordan det går. Er glimrende med barn.
Tiltross for at hun har ekstremt mye å gjøre så tar hun seg god tid.

Bra lege.

Jeg er Førnøyd med Ulrike Silberhorn.
Hun hører på meg å tar meg på alvor. Føles ut som om hun gør sitt beste før å finne ut av problemer man ev har.

Vil du bli sett...

...som mer enn en listepasient?
Da er Dr Silberhorn å anbefale.
Helhetlig, grundig og oppriktig.

Med Dr Silberhorn kan du oppleve noe språkproblemer, så formulér deg tydelig. Det hjelper kommunikasjonen veldig.

Hun er også åpen for kombinasjon med alternativ medisin, noe som er et klart pluss.

en stresset lege

Finn deg en annen lege enn denne. Hun glemmer å sende henvisninger videre, du må alltid ringe tilbake til kontoret for å spørre og uten unntak er ikke henvisningen sendt. Umulig å komme i kontakt med legen, det blir lovt at legen skal ringe tilbake, men det skjer ikke. Noe språkproblemer. Legen bør skaffe seg rutiner. Det hjelper ikke å unnskylde seg i etterkant.