Karl-Otto Sørensen

Legehuset Nova DA

1989

1 person

Legehuset Nova DA Telefonnummer62 55 00 8062 55 00 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Torggata 1 2317 Hamar
Karl-Otto Sørensen er en av 34 fastleger i Hamar

Siste vurderinger av Karl-Otto Sørensen

Behagelig

Karl-Otto Sørensen er dyktig, og forståelsesfull.

Man føler at den korte tiden man er inne, er vel anvendt.

Han har et behagelig vesen, og man føler stort sett at man når fram. Så godt det går an på til målt tid,PLUSS litt ekstra..

Arrogant og lite interessert

Har brukt Karl-Otto som fastlege i en del år nå, men er dessverre blitt svært skuffet over hjelpen jeg får. Føler ikke at jeg blir tatt seriøs, og fant ut at jeg fikk bedre svar om min tilstand ved å bruke google/wikipedia enn de svarene Sørensen ga meg.

Også dårlig til å se pasienten, ikke flink til å hjelpe med psykiske problemer. Skriver heller ut en sykemelding enn å hjelpe til med problemet.

Nesten alle gangene jeg har vært inne til avtalt tidspunkt blir jeg ofte sittende å vente mellom 30 minutter til 1 time.

Veldig dyktig

Legen er Effektiv og respektfullt. Veldig flink til å se helheten av personer og ikke bare det du kommer for. Han setter seg inn i din situasjon slik at man er trygg på at egen helse er godt ivaretatt medisinsk.

en smule arrogant men fremdeles flink.

karl otto sørensen er en flink og hyggelig lege. han er en smule arrogant, men ser fremdeles pasienten, og ønsker å hjelpe etter beste evne. flink til å henvise videre, tar seg veldig god tid til hver enkelt pasient, noe som fører til veldig lang køtider, opptil en

utvilsomt ett svært høyt kunskapnivå, tidevis kan man føle seg litt overkjørt hos han, men slutt resultatet blir fremdeles ganske bra, så jeg er fornøyd!

"En veldig hyggelig og grundig lege"

Karl Otto Sørensen er etter min oppfatning en veldig grundig og trivelig lege. Jeg blir alltid hørt, blir grundig undersøkt og får alltid svar på prøver. Her blir man lyttet til, blir stilt mange spørsmål og blir absolutt ivaretatt. Tusen takk Karl Otto!