Karl-Otto Sørensen

Autorisasjon (1989)

Karl-Otto Sørensen er en av 36 fastleger i Hamar

Siste vurderinger av Karl-Otto Sørensen

Hyggelig, trygg og interessert

Jeg opplever det som trygt å komme til ham. Han henviser alltid videre om han ikke kan svare, og han er fantastisk til å følge opp i etterkant. Han er også veldig god til å vise og forklare årsak til plager.

Arrogant

Hatt han som lege noen år, godt jeg byttet lege fordi han er lite lyttende og mest opptatt av å skrive på datameskinen og virker uinteressert.

Kunnskapsrik og ivaretakende

Har hatt han som lege i over 20 år, og er veldig godt fornøyd. Opplever at han tar meg på alvor, og utreder der det er nødvendig. Videresender alltid prøvesvar. Han tar seg tid til pasientene sine, derfor er han ofte forsinka til timeavtalen. Dette er helt ok, jeg setter pris på at han tar seg tid til meg for det jeg har å ta opp. Han har store kunnskaper, men er alltid interessert i å høre mine tanker om det aktuelle. Diskuterer gjerne løsninger med meg. Respektfull og hyggelig.

Arrogant og ufin type

Hatt han som lege noen år, godt jeg byttet lege som så problemene mine. I dag har jeg operert og er helt fin etter utallige sykemeldinger og betennelsesdempende kurer hos Sørensen, fikk jeg ny lege som viste interesse.
Han kjører seg fort fast i et spor, og viser tydelig at han ikke er interessert og ikke «liker» deg. Dette er nok en «enten eller» lege hvor hans kjemi til deg har alt å si.
Han hadde også sterke meninger at jobben min ikke var noe blivende sted og dette var noe som ofte kom opp som tema og var ikke relatert til helsetilstand el.

Behagelig

Karl-Otto Sørensen er dyktig, og forståelsesfull.

Man føler at den korte tiden man er inne, er vel anvendt.

Han har et behagelig vesen, og man føler stort sett at man når fram. Så godt det går an på til målt tid,PLUSS litt ekstra..