Karl-Otto Sørensen

Torggata 1 2317 Hamar
Karl-Otto Sørensen er en av 32 fastleger i Hamar

Siste vurderinger av Karl-Otto Sørensen

Veldig dyktig

Legen er Effektiv og respektfullt. Veldig flink til å se helheten av personer og ikke bare det du kommer for. Han setter seg inn i din situasjon slik at man er trygg på at egen helse er godt ivaretatt medisinsk.

en smule arrogant men fremdeles flink.

karl otto sørensen er en flink og hyggelig lege. han er en smule arrogant, men ser fremdeles pasienten, og ønsker å hjelpe etter beste evne. flink til å henvise videre, tar seg veldig god tid til hver enkelt pasient, noe som fører til veldig lang køtider, opptil en

utvilsomt ett svært høyt kunskapnivå, tidevis kan man føle seg litt overkjørt hos han, men slutt resultatet blir fremdeles ganske bra, så jeg er fornøyd!

"En veldig hyggelig og grundig lege"

Karl Otto Sørensen er etter min oppfatning en veldig grundig og trivelig lege. Jeg blir alltid hørt, blir grundig undersøkt og får alltid svar på prøver. Her blir man lyttet til, blir stilt mange spørsmål og blir absolutt ivaretatt. Tusen takk Karl Otto!

EN MEGET DYKTIG LEGE.

JEG HAR BRUKT HAN SOM FAST LEGE NÆRMERE 20 ÅR.
JEG HAR FULL TILLIT TIL HAN.FLINK TIL Å LYTTE,FORSTÅELSEFULL,
GOD TIL Å VUDERE,DYKTIG TIL Å FØLGE OPP.HVA MER KAN JEG SI.

Direkte, ærlig

Sørensen er en lege jeg har tillit til. Direkte og ærlig, og ikke nødvendigvis enig med pasienten. Helt som det bør være! Han tar seg godt tid. Henviser videre hvis nødvendig. Følger opp prøvesvar etc. på sms - bra!