Karl-Otto Sørensen

Tlf: 62 55 00 80 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Karl-Otto Sørensen er en av 33 fastleger i Hamar

Siste vurderinger av Karl-Otto Sørensen

Veldig dyktig

Legen er Effektiv og respektfullt. Veldig flink til å se helheten av personer og ikke bare det du kommer for. Han setter seg inn i din situasjon slik at man er trygg på at egen helse er godt ivaretatt medisinsk.

en smule arrogant men fremdeles flink.

karl otto sørensen er en flink og hyggelig lege. han er en smule arrogant, men ser fremdeles pasienten, og ønsker å hjelpe etter beste evne. flink til å henvise videre, tar seg veldig god tid til hver enkelt pasient, noe som fører til veldig lang køtider, opptil en

utvilsomt ett svært høyt kunskapnivå, tidevis kan man føle seg litt overkjørt hos han, men slutt resultatet blir fremdeles ganske bra, så jeg er fornøyd!

"En veldig hyggelig og grundig lege"

Karl Otto Sørensen er etter min oppfatning en veldig grundig og trivelig lege. Jeg blir alltid hørt, blir grundig undersøkt og får alltid svar på prøver. Her blir man lyttet til, blir stilt mange spørsmål og blir absolutt ivaretatt. Tusen takk Karl Otto!

EN MEGET DYKTIG LEGE.

JEG HAR BRUKT HAN SOM FAST LEGE NÆRMERE 20 ÅR.
JEG HAR FULL TILLIT TIL HAN.FLINK TIL Å LYTTE,FORSTÅELSEFULL,
GOD TIL Å VUDERE,DYKTIG TIL Å FØLGE OPP.HVA MER KAN JEG SI.

Direkte, ærlig

Sørensen er en lege jeg har tillit til. Direkte og ærlig, og ikke nødvendigvis enig med pasienten. Helt som det bør være! Han tar seg godt tid. Henviser videre hvis nødvendig. Følger opp prøvesvar etc. på sms - bra!

Arrogant

Dette er en lege som ikke mangler fintfølelse, reagerer med sinne når det stilles spørsmål og totalt overkjører en. Ingen empati eller forståelse å spore her.

ARROGANT OG UFIN !!

Dette er den legen jeg har opplevd som mest arrogant i hele mitt liv....det føles som han overkjører enn fullstendig når enn er til konsultasjon.
Jeg har opplevd han som lite lyttende og direkte ufin i forhold til mine problemer.
Opplevelsen har ihverfall ført til at jeg holder meg langt unna denne legeklinikken!!

Veldig hyggelig og en lege som tar meg på alvor

Gjør grundig undersøkelser og sender gjerne henvisning videre der det er nødvendig.
Blid og imøtekommende .

Arrogant

Virker ikke som han tar sine pasienter serriøst og har en imøtekommelse som minner mer om latterligjøring.

Fantastisk

Sørensen er en lege jeg har stor tillit til. Han tar seg godt tid. Henviser videre om det er nødvendig. Hyggelig og jeg føler meg absolutt fulgt opp. Han sender sms på svar på prøver, innkalling etc. Det liker jeg!

Imøtekommende

Tålmodig og lyttende.Tilfreds med måten jeg blir "sett" på.Rolig,virker ikke som han har det travelt.

Dyktig

Dyktig! Føler jeg alltid blir hørt og tatt på alvor.

Imøtekommende og grundig

Føler at han er en lege som tar pasienten på alvor. Flink til å forklare og svare på spørmål. Ringer også hjem til deg for å gi opplysninger om prøvesvar etc. Ved behov kan du få time på dagen, noe jeg ikke opplevde hos min forrige fastlege. Godt servicenivå i legefellesskapet han tilhører.

Flink lege!!

Han er kjempetrivelig, flink og grundig. Jeg føler meg svært godt ivaretatt hos han og er trygg på at han gjør det beste formeg.

Arrogant

Mangler respekt for pasient og setter seg selv på den " høye hest"

Dyktig

Denne legen er dyktig og gir god hjelp. Jeg opplever at han tar seg tid og gir gode råd. Han er ikke så glad i å snakke rundt grøten og det opplever jeg veldig bra. Er man hos legen så får man si ting slik de er.

Arrogant

Dette er en effektiv lege, men han mangler grunnleggende respekt for pasientene sine og har holdninger som absolutt ikke hører hjemme på et legekontor.

God kommunikasjon. En ener.

Denne legen er tilgjengelig og ivaretakende ovenfor pasientene. Er interessert og tar seg tid. Opplever han som faglig dyktig.