Karl-Otto Sørensen

Autorisasjon (1989)

Karl-Otto Sørensen er en av 36 fastleger i Hamar

Siste vurderinger av Karl-Otto Sørensen

Arrogant og lite interessert

Har brukt Karl-Otto som fastlege i en del år nå, men er dessverre blitt svært skuffet over hjelpen jeg får. Føler ikke at jeg blir tatt seriøs, og fant ut at jeg fikk bedre svar om min tilstand ved å bruke google/wikipedia enn de svarene Sørensen ga meg.

Også dårlig til å se pasienten, ikke flink til å hjelpe med psykiske problemer. Skriver heller ut en sykemelding enn å hjelpe til med problemet.

Nesten alle gangene jeg har vært inne til avtalt tidspunkt blir jeg ofte sittende å vente mellom 30 minutter til 1 time.

Veldig dyktig

Legen er Effektiv og respektfullt. Veldig flink til å se helheten av personer og ikke bare det du kommer for. Han setter seg inn i din situasjon slik at man er trygg på at egen helse er godt ivaretatt medisinsk.

en smule arrogant men fremdeles flink.

karl otto sørensen er en flink og hyggelig lege. han er en smule arrogant, men ser fremdeles pasienten, og ønsker å hjelpe etter beste evne. flink til å henvise videre, tar seg veldig god tid til hver enkelt pasient, noe som fører til veldig lang køtider, opptil en

utvilsomt ett svært høyt kunskapnivå, tidevis kan man føle seg litt overkjørt hos han, men slutt resultatet blir fremdeles ganske bra, så jeg er fornøyd!

"En veldig hyggelig og grundig lege"

Karl Otto Sørensen er etter min oppfatning en veldig grundig og trivelig lege. Jeg blir alltid hørt, blir grundig undersøkt og får alltid svar på prøver. Her blir man lyttet til, blir stilt mange spørsmål og blir absolutt ivaretatt. Tusen takk Karl Otto!

EN MEGET DYKTIG LEGE.

JEG HAR BRUKT HAN SOM FAST LEGE NÆRMERE 20 ÅR.
JEG HAR FULL TILLIT TIL HAN.FLINK TIL Å LYTTE,FORSTÅELSEFULL,
GOD TIL Å VUDERE,DYKTIG TIL Å FØLGE OPP.HVA MER KAN JEG SI.