Gisle Vermund

Måsåbekkveien 2 2316 Hamar
Gisle Vermund er en av 33 fastleger i Hamar

Siste vurderinger av Gisle Vermund

Forståelsesfull og empatisk lege

Han er en lege som alltid har tid til deg og lytter aktivt i møter. Er flink til å stille oppfølgingsspørsmål slik at alt blir avdekket på best mulig måte. Har pasienten i fokus og tar alle henvendelser på alvor. Anbefales på det varmeste.

Virker litt lite interessert i pasienten.

Har brukt denne legen i noen år nå. Må liksom spørre om han kan for eksempel ta blodtrykket mitt. Dette burde være unødvendig. Føler at når 10 min er gått, er min tid oppbrukt. Han mistenkte i vår at jeg hadde en alvorlig sykdom, og da sendte han meg raskt videre. Det er bra. Vi.ste seg at jeg hadde en kjempestor svults, og ble operert, Men veldig vanskelig å få noe personlig forhold til han. Mulig det skyldes aldersforskjellen.

Flott lege

Hatt han som lege noen år nå. Jeg er veldig fornøyd:)

Veloppdragen

Denne legen brukte 10 år på å gi meg en diagnose. Jeg har en kronisk sykdom som oftest rammer eldre kvinner. Jeg har forlist en del i løpet av de 10 årene og han har gitt meg følelsen av å være hypokonder. Jeg måtte be om nødvendige medisiner. Jeg ba om rekvisisjon til fysioterapeut som sa jeg skulle sykmeldes. Samarbeidet mellom legen, fysioterapeuten og nav fungerte ikke. Legen husket ikke hva som var blitt avtalt ved forrige konsultasjon.
Jeg lurer på om denne legen har for mange pasienter og kanskje er litt forutinntatt. Jeg vil prøve en lege som er kvinne.

Den beste legen jeg har hatt!

Hyggelig og imøtekommende. Tar seg god tid til å lytte, og tar deg på alvor.
Vil absolutt anbefale denne fastlegen!