Gisle Vermund

Storhamar Legesenter

Autorisasjon (2004)

Gisle Vermund er en av 37 fastleger i Hamar

Siste vurderinger av Gisle Vermund

Virker litt lite interessert i pasienten.

Har brukt denne legen i noen år nå. Må liksom spørre om han kan for eksempel ta blodtrykket mitt. Dette burde være unødvendig. Føler at når 10 min er gått, er min tid oppbrukt. Han mistenkte i vår at jeg hadde en alvorlig sykdom, og da sendte han meg raskt videre. Det er bra. Vi.ste seg at jeg hadde en kjempestor svults, og ble operert, Men veldig vanskelig å få noe personlig forhold til han. Mulig det skyldes aldersforskjellen.

Flott lege

Hatt han som lege noen år nå. Jeg er veldig fornøyd:)

Veloppdragen

Denne legen brukte 10 år på å gi meg en diagnose. Jeg har en kronisk sykdom som oftest rammer eldre kvinner. Jeg har forlist en del i løpet av de 10 årene og han har gitt meg følelsen av å være hypokonder. Jeg måtte be om nødvendige medisiner. Jeg ba om rekvisisjon til fysioterapeut som sa jeg skulle sykmeldes. Samarbeidet mellom legen, fysioterapeuten og nav fungerte ikke. Legen husket ikke hva som var blitt avtalt ved forrige konsultasjon.
Jeg lurer på om denne legen har for mange pasienter og kanskje er litt forutinntatt. Jeg vil prøve en lege som er kvinne.

Den beste legen jeg har hatt!

Hyggelig og imøtekommende. Tar seg god tid til å lytte, og tar deg på alvor.
Vil absolutt anbefale denne fastlegen!

Ikke en bedre lege

Jeg har hatt denne legen noen år nå. Han er veldig hyggelig, og har mye kunnskap. Dessverre føler jeg at han aldri tar meg på alvor. Han undersøker meg aldri ordentlig, og jeg får aldri resultatene. Jeg har hatt sterke smerter i brystet, problemer med å puste og blod i avføringa nå ganske lenge, og fortalte ham dette. Jeg har også vært syk siden høstferien. Han har ikke gjort noe med det, ikke sendt meg videre, og lar meg gå med sterke smerter. Dette er ikke bra service til en jente på 17 år. Det er også uhyrlig vanskelig å få en time når man trenger det. Det er gjerne en og to uker med venting, og lange forsinkelser når jeg kommer.