Gisle Vermund

Storhamar Legesenter
Måsåbekkveien 2 2316 Hamar
Gisle Vermund er en av 36 fastleger i Hamar

Siste vurderinger av Gisle Vermund

Den beste legen jeg har hatt!

Hyggelig og imøtekommende. Tar seg god tid til å lytte, og tar deg på alvor.
Vil absolutt anbefale denne fastlegen!

Ikke en bedre lege

Jeg har hatt denne legen noen år nå. Han er veldig hyggelig, og har mye kunnskap. Dessverre føler jeg at han aldri tar meg på alvor. Han undersøker meg aldri ordentlig, og jeg får aldri resultatene. Jeg har hatt sterke smerter i brystet, problemer med å puste og blod i avføringa nå ganske lenge, og fortalte ham dette. Jeg har også vært syk siden høstferien. Han har ikke gjort noe med det, ikke sendt meg videre, og lar meg gå med sterke smerter. Dette er ikke bra service til en jente på 17 år. Det er også uhyrlig vanskelig å få en time når man trenger det. Det er gjerne en og to uker med venting, og lange forsinkelser når jeg kommer.

Sikkert bra lege men virker litt uinteressert

Du får ikke noe personlig forhold til han og hver gang jeg er der føler jeg at han ikke har møtt meg før, han virker litt flat i humøret.
Dog stresser han ikke og hører på hva du har å si.

Trygg og imøtekommende

Jeg er heldigvis ikke ofte i kontakt med fastlegen, men når det er behov for et legebesøk er det godt å møte en trygg og rolig fastlege. Det eneste som trekker ned er tilgjengeligheten, det tar rett og slett for lang tid å komme gjennom på telefon.

Dyktig og engasjert fastlege!

Jeg føler meg alltid velkommen og trygg på at han forstår meg. Han bruker den tiden som trengs for å forstå mitt problem og gir meg alltid gode svar, uansett om vi er enige eller ikke. Ingen problemer er for små og han forstår at et godt svar kan fjerne mange bekymringer.