Andrine Morken Wold

Autorisasjon (2003)

Løten Legesenter Telefonnummer62 56 42 0062 56 42 ...
Stasjonsvegen 13C 2340 Løten
Andrine Morken Wold er en av 9 fastleger i Løten

Siste vurderinger av Andrine Morken Wold

Fantastisk lege og menneske.

Kjenner meg absolutt ikke igjen i andres vurderinger av Andrine Morken Wold, kunne ikke hatt en bedre fastlege. Hun tar meg alltid på alvor, henviser meg alltid videre til spesialist når det er behov for det. Hun tar seg alltid god tid når jeg er hos henne.

Tragisk. Frekk og uproff

Tar ikke pasienten på alvor og er frekk, vil fortest mulig videre til neste pasient. Bør i hvert fall ikke ha henne om du sliter med noe psykisk, hun tar KUN hensyn til det hun kan se. Tragisk dårlig. Forferdelig dårlig egnet menneske til å være lege.

Litt difus

De første årene jeg gikk hos henne blr jeg hørt, ting ble som var best for meg og min kropp. De to siste årene har jeg ikke blitt hørt, og ting har ikke blitt tatt tak i. Jeg har ikke blitt henvist videre, og det er noen ting hun ikke klarer å svare på. Vanskelig å forholde seg til vage svar og ofte ikke noe svar. Skulle ønske jeg hadde blitt henvist i de tilfellene jeg ikke har fått svar.

👍👍

Alltid fornøyd etter legebesøk. Får alltid den hjelpen jeg trenger.
Nøyaktig
Effektiv
Imøtekommende
Faglig dyktig
Ser pasienten
Er veldig glad jeg har henne som fastlege.

Ble veldig skuffet...

Har kun hørt gode ord om henne tidligere og ble veldig glad da jeg så at hun plutselig hadde ledige "plasser". Hun virket varm og lyttende, forståelsesfull. Men det siste året og etter de siste besøkene mine hos henne, har jeg følt meg mer trist og forvirret ang hva jeg skal gjøre med mine lidelser og plager, uansett hva det gjelder. Hun er dårlig på å forklare og gå i dybden på hva sykdom osv innebærer, symptomer, hva det vil si for videre liv osv. Jeg synes det er dumt at jeg som pasient skal måtte spørre meg fram og dra ting ut av henne, i tillegg til at det virker som om jeg vet mer enn henne utifra det jeg har feks googlet meg fram til eller får høre fra andre mennesker med samme plager. Ikke godt å vite når en lege er så ordknapp. Jeg står nå midt i et psykisk helvete, og fikk inntrykket av at hun egentlig ikke har hørt etter noen gang da jeg har snakket med henne og trodde hun lyttet og forstod, de forrige legitimene mine. Jeg kunne ønske hun så pasienten mer og så hva de trengte! Ga det lille ekstra og prøvde litt hardere for å få pasienten frisk... Jeg tror hun har blitt litt høy på seg selv (uansett hvor dumt det kan høres ut) og jeg oppfatter henne som bedrevitende og arrogant. Legen vet som oftest best, men jeg kjenner megselv best!! Og da kunne jeg ønske at hun lyttet mer til mine behov i stedet for å følge en oppskrift. Trist å skulle bytte nå, men for å redde meg selv er jeg nødt til det. Jeg har verken ork, penger eller ikke minst tid til å sitte på venteværelset opptil 50 minutter, for så å komme inn og bli jagd ut igjen etter 5 min samtale, pga at nye pasienter venter. Håper det kun gjelder meg og at hun ikke behandler alle på samme dårlige måte.