Andrine Morken Wold

Tlf: 62 56 42 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Andrine Morken Wold er en av 9 fastleger i Løten

Siste vurderinger av Andrine Morken Wold

Tragisk. Frekk og uproff

Tar ikke pasienten på alvor og er frekk, vil fortest mulig videre til neste pasient. Bør i hvert fall ikke ha henne om du sliter med noe psykisk, hun tar KUN hensyn til det hun kan se. Tragisk dårlig. Forferdelig dårlig egnet menneske til å være lege.

Litt difus

De første årene jeg gikk hos henne blr jeg hørt, ting ble som var best for meg og min kropp. De to siste årene har jeg ikke blitt hørt, og ting har ikke blitt tatt tak i. Jeg har ikke blitt henvist videre, og det er noen ting hun ikke klarer å svare på. Vanskelig å forholde seg til vage svar og ofte ikke noe svar. Skulle ønske jeg hadde blitt henvist i de tilfellene jeg ikke har fått svar.

👍👍

Alltid fornøyd etter legebesøk. Får alltid den hjelpen jeg trenger.
Nøyaktig
Effektiv
Imøtekommende
Faglig dyktig
Ser pasienten
Er veldig glad jeg har henne som fastlege.

ikke fornøyd

føler at hun ikke tar meg på alvor, ikke setter seg inn i situasjonen. opplever å ikke få henvisninger videre når dette ønskes. Virker som hun ikke kjenner til sykehistorien min, så føles som om jeg kommer til en ny lege hver gang. Føler at hun ikke hører på det jeg sier. Men hun er blid og hyggelig i tonen. ser mye på klokka, og har dårlig tid. Er aldri presis på timen.

Ble veldig skuffet...

Har kun hørt gode ord om henne tidligere og ble veldig glad da jeg så at hun plutselig hadde ledige "plasser". Hun virket varm og lyttende, forståelsesfull. Men det siste året og etter de siste besøkene mine hos henne, har jeg følt meg mer trist og forvirret ang hva jeg skal gjøre med mine lidelser og plager, uansett hva det gjelder. Hun er dårlig på å forklare og gå i dybden på hva sykdom osv innebærer, symptomer, hva det vil si for videre liv osv. Jeg synes det er dumt at jeg som pasient skal måtte spørre meg fram og dra ting ut av henne, i tillegg til at det virker som om jeg vet mer enn henne utifra det jeg har feks googlet meg fram til eller får høre fra andre mennesker med samme plager. Ikke godt å vite når en lege er så ordknapp. Jeg står nå midt i et psykisk helvete, og fikk inntrykket av at hun egentlig ikke har hørt etter noen gang da jeg har snakket med henne og trodde hun lyttet og forstod, de forrige legitimene mine. Jeg kunne ønske hun så pasienten mer og så hva de trengte! Ga det lille ekstra og prøvde litt hardere for å få pasienten frisk... Jeg tror hun har blitt litt høy på seg selv (uansett hvor dumt det kan høres ut) og jeg oppfatter henne som bedrevitende og arrogant. Legen vet som oftest best, men jeg kjenner megselv best!! Og da kunne jeg ønske at hun lyttet mer til mine behov i stedet for å følge en oppskrift. Trist å skulle bytte nå, men for å redde meg selv er jeg nødt til det. Jeg har verken ork, penger eller ikke minst tid til å sitte på venteværelset opptil 50 minutter, for så å komme inn og bli jagd ut igjen etter 5 min samtale, pga at nye pasienter venter. Håper det kun gjelder meg og at hun ikke behandler alle på samme dårlige måte.

Arrogant, påståelig og er mer opptatt av klokken enn pasienten

Påstår at hun er oppdatert på medisinsk forskning, og devaluerer diagnoser og problemstillinger. Lett for å sette psykiatriske diagnoser i stedet for å henvise til spesialister som kan forklare fysiske symptomer. Kikker stadig på klokken, og forsøker å gi inntrykk av at hun lytter. Lite opptatt av å ta feks blodprøver og blodtrykk. Kommer med lettvinte løsninger uten å undersøke pasienten fysisk.

Super bra lege

Hun er god til å lytte, tar seg tid til pasientene sine og har god forståelse for situasjonene man er i.

Veldig dyktig lege, og faktisk den eneste grunnen til at jeg har fortsatt å bo i Løten Kommune.

Kjempelege

Har veldig godt inntrykk av Andrine. Åpen, ærlig og følger opp er mine erfaringer.

Arrogant lege

En dame med sterke meninger. En lege som ikke er flink til å lytte etter det man sier. Hun er veldig bestemt i hva hun gjør og dømmer deg for den du er, drar lett konklusjoner. Ikke en lege jeg vil anbefale.
Har byttet til en annen lege

Dyktig,varm,blid og interessert lege.

Har bare positive erfaringer.Kunnskapsrik-men er det noe hun ikke vet, så sier hun fra om det.Positivt og ærlig.Kontoret og alle ansatte er i særklasse hyggelige,serviceminded og blide.Det MÅ bare nevnes.