Andrine Morken Wold

Løten Legesenter

2003

Løten Legesenter Telefonnummer62 56 42 0062 56 42 ... – Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no
Stasjonsvegen 13C 2340 Løten
Andrine Morken Wold er en av 9 fastleger i Løten

Siste vurderinger av Andrine Morken Wold

Alltid blid og imøtekommende. Tar meg som pasient på alvor og kontakter spesialister for råd når det er behov. Har vært flink til å sette seg inn i min diagnose som er ny og ukjent, og har fulgt meg opp på en super måte.

Fabelaktig, dyktig lege

Andrine har vært min fastlege i mer enn 10 år. Hun er tilgjengelig, oppmerksom, lyttende, empatisk. Hun følger opp mine behov på ulike måter, både gjennom henvisninger og tilbakemeldinger på undersøkelser.
En spesiell egenskap jeg vil fremheve er at hun også er en god samtalepartner. Løten helsesenter må dessuten berømmes for å holde et høyt servicenivå og det er lett å få kontakt samt å få rask time når det trengs.

Fantastisk lege og menneske.

Kjenner meg absolutt ikke igjen i andres vurderinger av Andrine Morken Wold, kunne ikke hatt en bedre fastlege. Hun tar meg alltid på alvor, henviser meg alltid videre til spesialist når det er behov for det. Hun tar seg alltid god tid når jeg er hos henne.

Tragisk. Frekk og uproff

Tar ikke pasienten på alvor og er frekk, vil fortest mulig videre til neste pasient. Bør i hvert fall ikke ha henne om du sliter med noe psykisk, hun tar KUN hensyn til det hun kan se. Tragisk dårlig. Forferdelig dårlig egnet menneske til å være lege.

Litt difus

De første årene jeg gikk hos henne blr jeg hørt, ting ble som var best for meg og min kropp. De to siste årene har jeg ikke blitt hørt, og ting har ikke blitt tatt tak i. Jeg har ikke blitt henvist videre, og det er noen ting hun ikke klarer å svare på. Vanskelig å forholde seg til vage svar og ofte ikke noe svar. Skulle ønske jeg hadde blitt henvist i de tilfellene jeg ikke har fått svar.