Ghadir Zaer Ghafla Al-Swaty

Autorisasjon (2008)

Bylegen Legesenter Telefonnummer69 30 02 2069 30 02 ...
Bryggeriveien 10 A 1607 Fredrikstad
Ghadir Zaer Ghafla Al-Swaty er en av 84 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Ghadir Zaer Ghafla Al-Swaty

Sløv og likegyldig

Gikk i flere måneder med fryktelige ryggsmerter, følte meg ikke tatt på alvor overhodet. Kunne stå på venterommet og gråte pga smertene, og alt jeg fikk var én ibux og én paracet, og 2 dagers sykemelding. Dette skjedde flere ganger. Etter 6mnd fikk jeg endelig klagd til meg en MR(hos en annen lege vel og merke) og fikk da svar på problemet. Dette kunne vært oppdaget tidligere, men det virker som at han ikke har tid/ikke vil finne ut av ting. Mye mulig at han har for mange pasienter og heller kjører på med kvantitet enn kvalitet. Positivt at han er kirurg i bånn, og kan gjøre enkle inngrep på bakrommet. Flink med bedøvelse.

Middelmådig

Aldri forsinket. Alltid på plass. Flink med barn. Skriver raskt ut resepter. Men der stopper det.
Flere ting han ikke vet. Både når det gjelder krystallsyken og psykomotorisk Fysioterapi. Sistnevnte hadde han aldri hørt om. Jeg gikk med krystallsyken i flere måneder og spurte han flere ganger om det var hjelp å få. Svaret jeg fikk var at man måtte vente til det gikk over av seg selv. Etter at jeg tok affære selv, viste det seg at jeg ble frisk etter to behandlinger hos fysioterapeut. Grunnet lite kunnskap hos legen ,måtte jeg lide flere måneder.
Er det noe han ikke vet, prøver han ikke å tilegne seg nye kunnskaper heller. Virker til tider ganske likegyldig.
Han kan også si at han skal sende henvisning osv uten at det blir gjort.
Forøvrig er kontordamene så hyggelige og behjelpelige.

Dn beste legen jeg har hatt

Ghadir Al-swaty har vært min fastelege i 2 år.Han er forståelig ,flink,tilgjengelig .lett å kommunisere og hyggelig.

flink lege.

En meget behagelig og hyggelig lege, lett å forstå forklarer hva han mener, tar tak i pasientens problemer. Anbefales.

Sur og gretten

Byttet til en fastlege med flott omtale men fikk denne legen istedet da den andre sluttet. Skikkelig nedtur da han viste seg å være en monoton sur lege som ikke var spesielt interessert å finne riktig diagnose. Byttet lege ganske kvikt. Kan ikke anbefales.