David Andre Danielsson

Autorisasjon (2006)

David Andre Danielsson er en av 27 fastleger i Gjøvik

Siste vurderinger av David Andre Danielsson

Verdens beste lege

David André Danielsson ser deg. Han ser hele deg, ikke bare det du sier, men hva du utstråler. Han bryr seg om hva du tenker, fordi han er så klok at han vet at kroppen ikke bare er et fysisk legeme, men sjel også.

Et strålende medmenneske som fyller rommet med en lun, humoristisk væremåte som innbyr til tillitt og åpenhet. Bare det i seg selv gjør at man allerede tar det første steget mot friskhet når man har fått time hos ham - fordi man ikke lenger er alene med en smerte eller bekymring - man har fått følge av dette trygge, troverdige mennesket som helt tydelig har gått inn i legestanden som ett kall, ikke bare for å hente en lønnslipp.

Danielsson er den beste legen noen kan ha og det er et tap for hele regionen at han har flyttet fra oss. Eneste mulighet nå er å holde seg frisk.

Verdens beste lege

Har alltid tid, lytter, gir råd, og er faglig dyktig!
Han er grunnen til at det å flytte til et annet sted i landet er vanskelig. Anbefales på det sterkeste!

God lytter

Empatisk og rolig, erfaren og dyktig, hva mer kan du forlange i dette stressede samfunnet vi lever i. Han er en gudegave til legestanden, og en lege til å bli glad i. Håper han ikke forsvinner fra bygda vår.

Veldig god fastlege.

Veldig imøtekommende. Greit å forstå hva han mener. Virker godt oppdatert på min situasjon til enhver tid.

Veldig godt fornøyd

Jeg er ikke den som har løpt ned dørstokken til de fastlegene jeg har hatt , men her tidlig i sommer måtte jeg bite i gresset. Opplevde Danielsson som en faglig meget dyktig lege. Fikk den hjelpen jeg trengte med en gang og opplevde at oppfølgingen var meget bra. Anbefales når det evt. når det blir ledig plass.