Ole Michael Kjos Grytten

Autorisasjon (2001)

Ole Michael Kjos Grytten er en av 12 fastleger i Ås

Siste vurderinger av Ole Michael Kjos Grytten

Menneskelig hjelpsomhet

Akutt tilfelle hvor jeg var nesten hjelpeløs ang bevegelighet. Første dag som min fastlege, kom Grytten i stedet til meg og undersøkte grundig. Jeg er målløs! God, gammeldags lege (i aller beste forstand) som ser pasienten. Toppscore!

Dyktig lege

Gryten er en kunnskapsrik og grundig lege. Han er dessuten flink til å lytte til andre og til å ta pasientene på alvor.
Grytten nøler ikke med å sende pasientene videre til spesialist, dersom det er nødvendig og han er først og fremst opptatt av pasientenes beste.
Vi er svært fornøyd med ham!

En ekte Lege

Jeg er kjempe fornøyd. Har gjort mer enn jeg forventet av en lege.
Har alltid god tid og er en veldig god lytter.

Veldig fornøyd!

Jeg har ingenting å utsette på vår fastlege Grytten, han tar seg god tid, lytter og er spesielt flink med barn.
Min erfaring med damene på kontoret / i resepsjonen er imidlertid ikke like bra. Jeg opplever at de er utålmodige, irriterte og lite hensynsfulle når det kommer til å forholde seg til barn.

Dyktig lege!

Både min mann og jeg har hatt Grytten som fastlege i 12 år. Vi har begge flere alvorlige kroniske lidelser. Grytten ser både detaljene og helheten på en meget god måte. Han er grundig. Legesenteret er godt drevet og er det krise skjønner kontorpersonellet dette og sørger for at vi får hjelp.