Christina Mathilde Stein Grandalen

Snertingdal Helsesenter Kvinne, 48 år

Autorisert1998
Ledige plasser 21 av 500
Vil du bytte til denne fastlegen?

Snertingdal Helsesenter

Snertingdalsvegen 1741 2838 Snertingdal
Christina Mathilde Stein Grandalen er en av 29 fastleger i Gjøvik

Siste vurderinger av Christina Mathilde Stein Grandalen

Alle skulle vært som Christina!

Jeg har lenge slitt med å finne en like flink og dyktig lege, etter jeg flyttet og mistet Christina som fastlege.

Christina vil virkelig pasienten alt godt, og stiller opp fra start til slutt, uansett! Jeg får bare ikke rost henne nok!

Jeg følte meg svært trygg hos Christina, også hos resepsjonistene, som er svært flinke til å ta blodprøver :)

De som har Christina som sin fastlege, er svært heldige! Absolutt til å anbefale!

Anbefales!

Hvis du sliter med å finne en lege som er ærlig, så har du truffet spikeren på hodet!

Christina er ei dame med tæl, og gjør jobben sin 110%.

Hun er fantastisk!

Herlig lege - hyggelig, strukturert og tar tak i ting!

Jeg er strålende fornøyd med Christina! Man føler seg sett og forstått på en måte jeg aldri har følt hos tidligere leger før! Ho vet hva som trengs og ordner opp. Jeg vil ikke nøle med å bruke ordet fantastisk om ho! :)
Endelig en lege som har yrkesstolthet! Jeg kan ikke få fullrost Christina nok, og er utrolig glad jeg fikk 'kapret' henne, mens ho fremdeles hadde ledige plasser!

Den beste legen jeg har hatt

Denne legen har jeg virkelig bare gode ord og komme med. hun er helt fantastisk. hun tar seg god tid, lytter, hjelper, ordner opp i det det måtte være, strukturert, er oppriktig engasjert i sine pasienter, har alltid et smil og en klem på lur.
verdens beste lege !

Den beste legen jeg har hatt.

Jeg har en lang sykehus historie med mange rygg opp. har hatt med 3 leger å gjøre og Aker sykehus, men jeg vill si det att denne legen er den som forstår problemmer fort og ordner opp, hun er den beste legen jeg har hatt og da tar jeg også med de spesialistene på Aker, da er det til sammen 6 stk og når hun da er den beste så sier det litt om henner utdanelse og menneskekjennskap.