Christina Mathilde Stein Grandalen

Snertingdal Helsesenter

1998

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Snertingdal Helsesenter Telefonnummer61 13 49 0061 13 49 ...
Snertingdalsvegen 1722 2838 Snertingdal
Christina Mathilde Stein Grandalen er en av 26 fastleger i Gjøvik

Siste vurderinger av Christina Mathilde Stein Grandalen

Useriøs

Når man tror man har en normal kommunikasjon, så tro om igjen. Denne dama tar plutselig det hele personlig å går til sms angrep på pasienter. Meget useriøs, å jeg er veldig enig med den ene kommentaren her, 'sprudlende og glad, helt til du motsier henne'.

Verste legen jeg har hatt

Denne legen er grei og sprudlende - helt til du motsier henne. Da blir hun uhøflig og frekk, og går til personangrep. Ikke interessert i å møte på midten. Har fått kjeft av legen med personlig innhold på SMS, og har blitt beskyldt for ting som ikke stemmer. Byttet fastlege så fort jeg kunne. De er også sure i resepsjonen, og svarer irritert når du har prøvd å ringe i to timer. For dårlig.

Alle skulle vært som Christina!

Jeg har lenge slitt med å finne en like flink og dyktig lege, etter jeg flyttet og mistet Christina som fastlege.

Christina vil virkelig pasienten alt godt, og stiller opp fra start til slutt, uansett! Jeg får bare ikke rost henne nok!

Jeg følte meg svært trygg hos Christina, også hos resepsjonistene, som er svært flinke til å ta blodprøver :)

De som har Christina som sin fastlege, er svært heldige! Absolutt til å anbefale!

Anbefales!

Hvis du sliter med å finne en lege som er ærlig, så har du truffet spikeren på hodet!

Christina er ei dame med tæl, og gjør jobben sin 110%.

Hun er fantastisk!

Herlig lege - hyggelig, strukturert og tar tak i ting!

Jeg er strålende fornøyd med Christina! Man føler seg sett og forstått på en måte jeg aldri har følt hos tidligere leger før! Ho vet hva som trengs og ordner opp. Jeg vil ikke nøle med å bruke ordet fantastisk om ho! :)
Endelig en lege som har yrkesstolthet! Jeg kan ikke få fullrost Christina nok, og er utrolig glad jeg fikk 'kapret' henne, mens ho fremdeles hadde ledige plasser!