Irina Halgunset

Autorisasjon (2007)

Irina Halgunset er en av 10 fastleger i Vestre Toten

Siste vurderinger av Irina Halgunset

Manglende empati og tålmod

Eier ikke empati eller tålmod med pasienter. Hun gjør seg fort opp en mening om hvordan ting er. Hvis du som pasient skulle forklare/mene/oppleve noe annet. Blir hun oppgitt, himler med øynene og mumler. Går ofte unna i frustrasjon. Hadde det ikke vært for helsesekretæren hadde jeg byttet for lengst. Hårreisende dårlig medmennesklighet til en fastlege å være. Aldri mer.

Anbefales ikke!

Legen er arrogant og lite forståelsesfull. Hun himler med øynene og "ler" når du gir uttrykk for at du ikke forstår hva hun sier. Hun svarer på ting du ikke har spurt om, og drar inn erfaringer fra eget liv "..da jeg hadde denne sykdommen, trengte ikke jeg sykemelding". En lege burde forstå at pasienter er forskjellige og opplever sykdommer forskjellig. Jeg har nå byttet fastlege og er glad jeg slipper å dra tilbake!

Styr unna, for en holdning.

Forstår ikke norsk, hører ikke på hva du sier. Dette handler nok om språk og kultur. Vert der en gang, ser meg nødt til å bytte. Virka veldig ustrukturert, og uproft.

unngå denne legen

Forstå litte og forklarer dårlig. I tillegg til dette har hun dårlig holdning i forhold til pasient.

Jeg forstår ikke den legen...

Jeg er misfornøyd. Selv om vi snakket på morsmål språket - russisk hadde jeg mange misforståelser. Ja, hun er snill, tar telefonen alltid, har ikke kø. Men forklarer hun dårlig.
Anbefaler ingen å bruke denne legen.