Ellen Marie Hammer

Lena Legesenter

Autorisasjon (2002)

Ellen Marie Hammer er en av 18 fastleger i Østre Toten

Siste vurderinger av Ellen Marie Hammer

Ufin og lite interessert i pasienten

Måtte ha akutttime, møtte en lite hyggelig lege og var inne i maks 2-3 minutter. Ville ikke se på problemene, som var godt synlige. Ble nærmest jaget ut på kort tid. Verste jeg har opplevd noen gang.

Bra, men ikke bra

Har hatt legen i mange år og er en helt ok lege. Skriver for det meste på dataen og svarer kanskje ok i ny å ned. Virker streng. Ikke barnevennlig i den forstand. Man føler ofte man må være rask da det er dårlig tid men går greit. Et pluss er at man får fort time og kort ventetid. Ofte utdatert informasjon så burde be om å bli henvist videre vist du føler du ikke blir tatt på alvor.

Utrolig fornøyd

Jeg har hatt denne legen så lenge jeg kan huske, har alltid vært veldig fornøyd og følt meg godt ivaretatt! Blir tatt på alvor hver gang jeg kommer, og får gode råd.

Enestående!

Ellen er den beste legen jeg har hatt. Greit nok henne skriver mye på pc-en, men likevel får henne med seg hva du sier. Alltid i møte kommende og hjalp meg mye med NAV..

Styr unna

Verste legen jeg har hatt! Ingen interesse for pasienten og mangler evnen til å lytte. Skriver kun på datamaskinen og gir ingen tilbakemeldinger eller kommuniserer tilbake. Enveiskommunikasjon. Jeg byttet til denne legen grunnet tilbakemeldinger her inne, men dette er den verste opplevelsen jeg har hatt hos en fastlege.