Ellen Marie Hammer

Lena Legesenter

2002

Blir varslet når nye vurderinger blir publisert

Ellen Marie Hammer er en av 16 fastleger i Østre Toten

Siste vurderinger av Ellen Marie Hammer

Utrolig fornøyd

Jeg har hatt denne legen så lenge jeg kan huske, har alltid vært veldig fornøyd og følt meg godt ivaretatt! Blir tatt på alvor hver gang jeg kommer, og får gode råd.

Enestående!

Ellen er den beste legen jeg har hatt. Greit nok henne skriver mye på pc-en, men likevel får henne med seg hva du sier. Alltid i møte kommende og hjalp meg mye med NAV..

Styr unna

Verste legen jeg har hatt! Ingen interesse for pasienten og mangler evnen til å lytte. Skriver kun på datamaskinen og gir ingen tilbakemeldinger eller kommuniserer tilbake. Enveiskommunikasjon. Jeg byttet til denne legen grunnet tilbakemeldinger her inne, men dette er den verste opplevelsen jeg har hatt hos en fastlege.

Faglig ok, men dårlig på mellommenneskelige ferdigheter

Har hatt henne som lege i alle fall 15-16 år, men har ikke hatt noe spesielt bruk for lege så ikke vært der mye. De gangene jeg har vært der har hun som oftest skrevet på pc'en samtidig som jeg prater til veggen (oppleves det som for meg) i stedet for å snu seg mot meg og være til stede sammen med meg. Hun smiler sjeldent og fremstår som sur. Når det kommer til det medisinsk faglige har jeg ingenting å utsette på henne, men har opplevd henne som svært lite støttende de veldig få gangene jeg har hatt et problem av psykisk art. Jeg ber ikke om at hun er enig med meg i alt, men jeg hadde forventet litt mer støtte og forståelse for min opplevelse av at ting noen få ganger har vært vanskelig. I stedet har jeg opplevd at hun har avvist meg med en holdning om at "dette bør du bare akseptere og dette er ikke noe å være lei seg for". Henne vil jeg ikke ha som lege, så jeg har byttet. Pluss for kort ventetid, ofte har jeg fått time på dagen eller dagen etter, lite forsinkelser og mulighet for SMS-kontakt ved bestilling av resepter og time.

Veldig flink og hyggelig

Har hatt time hos henne en del det siste året og jeg ble møtt med stor forståelse ovenfor depresjonen og angsten jeg sliter med. Anbefaler veldig