Ellen Marie Hammer

Autorisasjon (2002)

Ellen Marie Hammer er en av 19 fastleger i Østre Toten

Siste vurderinger av Ellen Marie Hammer

Fastlege som tar deg på alvor

En fastlege som tar deg og helsen din på alvor. Sender henvisninger raskt ved behov !
Føler meg alltid i varetatt.

Hyggelig og dyktig

Hyggelig og dyktig lege. Ellen henviste meg til Ullevål for utredning av endometriose med en gang jeg spurte. Vært støttende og behjelpelig når det kommer til psykiske utfordringer. Flink til å henvise til riktig hjelp når det trengs. Veldig fornøyd!

Ufin og lite interessert i pasienten

Måtte ha akutttime, møtte en lite hyggelig lege og var inne i maks 2-3 minutter. Ville ikke se på problemene, som var godt synlige. Ble nærmest jaget ut på kort tid. Verste jeg har opplevd noen gang.

Bra, men ikke bra

Har hatt legen i mange år og er en helt ok lege. Skriver for det meste på dataen og svarer kanskje ok i ny å ned. Virker streng. Ikke barnevennlig i den forstand. Man føler ofte man må være rask da det er dårlig tid men går greit. Et pluss er at man får fort time og kort ventetid. Ofte utdatert informasjon så burde be om å bli henvist videre vist du føler du ikke blir tatt på alvor.

Utrolig fornøyd

Jeg har hatt denne legen så lenge jeg kan huske, har alltid vært veldig fornøyd og følt meg godt ivaretatt! Blir tatt på alvor hver gang jeg kommer, og får gode råd.