Ellen Marie Hammer

Kinogt. 34 2850 Lena
Tlf: 61 14 16 82 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Ellen Marie Hammer er en av 15 fastleger i Østre Toten

Siste vurderinger av Ellen Marie Hammer

Beste legen jeg har hatt.

Hun tar ting seriøst og alvorlig. Jeg føler meg 100% ivaretatt. Hun er den eneste som virkelig har tatt meg alvorlig og videresendt meg til vi har fått ett svar. Jeg mistet henne som lege når jeg flyttet til Sverige for tre år siden og følger nå med på hennes liste daglig så jeg kan få henne tilbake
Jeg er så klart tilbake i Norge

Dyktig

Er veldig fornøyd med denne legen. Hun tar seg tid til å høre på pasienten samtidig som hun er effektiv. Hun har mye kunnskap og gir gjerne kloke råd. Hun er også flink med barn.
Det er omtrent aldrig ventetid før du kommer inn til timen din, det setter jeg pris på.
Anbefaler henne.

Flink lege

Veldig lett å kommunisere med, samt at du føler at du har hennes tillit.
Imøtekommende og trygg. Forklarer godt og er tilstede. Hun har ofte hatt med seg en student når jeg har hatt time. Jeg får bestemme om studenten skal gå ut, eller får være med på undersøkelsen.
Det har ikke vært noe problem.

Dyktig lege!

Mye kunnskap, føler alltid at hun lytter til det jeg sier, får alltid grundig sjekk og oppfølging. Veldig imøtekommende!

Anbefaler!

Kan virke litt distansert de første gangene, men er en profesjonell lege som etter min erfaring alltid ønsker det beste for pasientene sine. Lett å snakke med og har alltid kommet med, eller gjort sitt beste for å komme med en løsning. Etter mange år med Hammer som fastlege kan jeg konkludere med at hun er seriøs og kan tingene sine. Føler det er en lav terskel for å bestille time hos henne - ikke noe problem er for lite - noe som er veldig fint! Kommer alltid ut av legekontoret med en følelse av å ha fått den beste hjelpen som er mulig å få tak i.

Bytter a itte bort for ælt i væla

Ærlig,åpen og lyttende.....rett på sak, her pakkes ikke ting inn.

Trykker mer på dataen enn å høre på pasienten!

Hun taster på data maskinen hele tiden, ser av og til opp på pasienten! Men lite interessert i å høre på hva pasienten har å si, vill fortest mulig bli ferdig!

Rolig og nøyaktig, til å stole på

Rolig, grundig, stødig. Har humor, kan lytte og gi råd. Flink med barn også.

Dyktig lege,som har fulgt med i timen!

Etter 9 år uten en diagnose,inn og ut av sykehus,legesentre og private klinikker kom jeg inn på kontoret til Dr.Hammer. Etter en rundsjekk,noen prøver og journal-lesing kom hun frem til diagnosen. Dette er nå 3 år siden,og jeg har flere ganger vært hos henne og vært like fornøyd med behandlingen hun har gitt. Hun får alltid pasienten til å føle seg trygg,ingen spørsmål er for dumme,hun er like flink med voksne,som med barn,og hun sørger for at pasienten får riktig oppfølging. Av alle de legene jeg har vært hos gjennom denne "reisen",tar hun glatt 1.plassen!

Ryddig,effektiv,faglig god.

Kort ventetid for konsultasjon. Tar pas. på alvor.Kjapp til å henvise til annen innstans.Ringer pas, tilbake.

bra lege

Hun hører på det man har og si og hjelper alltid. Kjempe fornøyd