Anders Grøndahl

Autorisasjon (1986)

Anders Grøndahl er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Anders Grøndahl

Veldig dyktig lege og kjempeflink med barn

Veldig dyktig lege. Lytter til pasienten. Husker historikken fra tidligere besøk. Føler at legen har god tid. Han er aldri forsinket.Han er veldig flink med barn. Legesekretærene er veldig hyggelig, god atmosfære.

VERSTE LEGEN jeg har møtt

Etter å vente lang tid på time til min nye fastlege, fikk jeg endelig mulighet til å møte han. Det var kort prosess. Han så på dataen og sa att jeg hadde ett for stort sykdomsbilde (jeg er ett oppegående menneske i fast jobb) til att han hadde tid. Og att mine plager lå utfor hans interesseområde. Han ba meg om å bytte fastlege IGJEN.
I tillegg nektet han å skrive ut faste medisiner (som jeg har spist i fast i 15 år), da han mente att det måtte jo den nye fastlegen min skrive ut for han hadde ikke tid å se i journalen min. Dårligste servicen jeg noen gang har sett.

VELG EN ANNEN LEGE

Meget god oppfølging

Har brukt denne lengen i mange år og det har aldri manglet på god oppfølging, rask tilbakemeldinger og han purrer opp spesialilsthenvisninger om ventetid blir for lang.
Etterhvert som alder gjør seg gjeldende, er dette viktige kriterier for meg.
Kontoret gir en god service.

Dyktig, effektiv og hyggelig

Har brukt Grøndahl i flere år som fastlege og har bare gode erfaringer. Har vært hos ham med ryggproblemer og fikk beskjed om å trene mer (det var riktig behandling), menisk (fikk henvisning til utredning og operasjon), betennelse i armen (fikk kortisonsprøyte der og da) samt allergibehandling.

Han er effektiv og kaster ikke bort tiden på unødig småprat, derfor opplever jeg sjelden at han er forsinket selv om jeg har time mot slutten av dagen. Men han er allikevel hyggelig og interessert.

Uten tvil en god lege for en middelaldrende og aktiv mann som stort sett er frisk og rask :)

Hold dere unna!

En lite engasjert lege som ikke ser ut til å trives med jobben sin. Dårlig til å lytte samt svært mangelfull oppfølging. Du har knapt fått satt deg ned før han viser vei til døren og konsultasjonen er over. Har nå byttet til ny fastlege og angrer ikke et sekund.