Anders Grøndahl

Autorisasjon (1986)

Anders Grøndahl er en av 128 fastleger i Bærum

Siste vurderinger av Anders Grøndahl

Suveren lege

Jeg har hatt A. Grøndahl i mange år. Og i flere år har jeg vært inn og ut av forskjellige sykehus for diverse vurderinger og undersøkelser. Han har alltid stilt opp, ved å skrive henvisninger til krampen nesten tok ham.

Han er en som ikke gir opp selv om man støter på hindringer hos noen leger på forskjellige sykehus. Han ser til at man oppnår et resultat som vil medføre en bedre hverdag, om ikke man blir kvitt alle problemer.

Alltid blid og imøtekommende. Anbefales på det sterkeste!

Dyktig og omsorgsfull

Forståelsesfull og dyktig lege som tar seg god tid til pasienten. Mitt inntrykk er at dette er en lege som er faglig oppdatert og henviser videre når det er påkrevd. Hele vår familie har brukt dr. Grøndahl i flere år og er svært fornøyd med han.

Skuffet

Opplevde han som mutt, arrogant, uinteressert og nedlatende. Skiftet fastlege etter en særdeles sårende bemerkning.

Inngir trygghet

Min fastlege fra ordningens begynnelse og før det. Tar seg tid til å lytte og oppfølgning etter sykdom. Føler meg trygg og ivaretatt. Anser han som faglig dyktig på sitt felt, henviser til spesialister ved behov

kunnskap og innsikt

Er alltid trygg for god oppfølging, sendes videre til andre konsultasjoner dersom dette menes fornuftig.... Ikke en lege som er "seg selv nok"