Bent Espen Joro

Lillehammer-legene
Nymosvingen 6 2609 Lillehammer
Bent Espen Joro er en av 27 fastleger i Lillehammer

Siste vurderinger av Bent Espen Joro

Han er en alle tiders lege.

Han hører påhva jeg har å si. Jeghar hvert veldig syk. Da har han ordna opp. Jeg har veldig tillit til han. Jeg synes han er en alletiders lege. Når jeg var så syk kom han hjem til meg for å se hvordan det gikk. Hvem gjør slik?

Ikke helt bra

Dr Joro brukte jeg for 4 år siden og kom tilbake til han. Det var ikke helt den samme opplevelsen av han nå. Han tok seg ikke god nok tid til å høre på meg. Virket litt distant til min helseproblematikk. Kunne vært bedre. Jeg var veldig fornøyd med denne legen tidligere, men det føltes som han har endret seg på disse årene.

Veldig bra lege

Beste legen i lillehammer. Tar meg på alvorlig, møter meg med respekt og lytter. Tar god tid til meg

Dyktig

Imøtekommende og tillitsvekkende lege. Som pasient føler jeg å bli tatt seriøst og at han tar seg tid for å sikre god kommunikasjon.
Den beste fastlegen jeg har hatt

Flink, forståelsesfull lege

Han har vært min lege i 11 år og han har en enorm evne til å sette seg inn idet du forteller og tar deg på alvor. Han sender deg fort til spesialist og søker de med kortest venteliste. Han er en travel mann, men gir alltid uttrykk for at han har tid til deg. Anbefales!