Bent Espen Joro

Nymosvingen 6 2609 Lillehammer
Bent Espen Joro er en av 28 fastleger i Lillehammer

Siste vurderinger av Bent Espen Joro

Manglende sosiale antenner

Jeg kom inn med noe som var vanskelig å prate om, og timen startet med en 10-15 minutter monolog om fullstendig uvesentlige ting. Da vi først kom til poenget var jeg så paff at jeg ikke fikk uttrykt meg skikkelig. Jeg forsøkte å gjøre et poeng av å ikke svare, for å se om mannen skulle slutte å prate, uten hell. Dette var min første time, og jeg bytter fastlege idét jeg kommer inn døra hjemme.
I det jeg skulle fortelle om min situasjon, startet han å fortelle om andre uvesentlige ting. Da jeg ble spurt om jeg lurte på noe annet, svarte jeg brått nei, fordi jeg aller helst ikke ville være der inne mer.
Dette virker svært negativt, og det er akkurat sånn jeg opplevde legebesøket. Vil absolutt ikke anbefale.

Flink og lyttende

Han tar alltid i mot med et smil, kommenterer dine prøver og forteller med enkle ord om hva prøvene betyr. Er veldig trygg hos han og setter pris på hans væremåte. Tar seg alltid tid til en god samtale.

Han er en alle tiders lege.

Han hører påhva jeg har å si. Jeghar hvert veldig syk. Da har han ordna opp. Jeg har veldig tillit til han. Jeg synes han er en alletiders lege. Når jeg var så syk kom han hjem til meg for å se hvordan det gikk. Hvem gjør slik?

Ikke helt bra

Dr Joro brukte jeg for 4 år siden og kom tilbake til han. Det var ikke helt den samme opplevelsen av han nå. Han tok seg ikke god nok tid til å høre på meg. Virket litt distant til min helseproblematikk. Kunne vært bedre. Jeg var veldig fornøyd med denne legen tidligere, men det føltes som han har endret seg på disse årene.

Veldig bra lege

Beste legen i lillehammer. Tar meg på alvorlig, møter meg med respekt og lytter. Tar god tid til meg