Bent Espen Joro

Lillehammer-legene
Nymosvingen 6 2609 Lillehammer
Bent Espen Joro er en av 27 fastleger i Lillehammer

Siste vurderinger av Bent Espen Joro

Han er en alle tiders lege.

Han hører påhva jeg har å si. Jeghar hvert veldig syk. Da har han ordna opp. Jeg har veldig tillit til han. Jeg synes han er en alletiders lege. Når jeg var så syk kom han hjem til meg for å se hvordan det gikk. Hvem gjør slik?

Ikke helt bra

Dr Joro brukte jeg for 4 år siden og kom tilbake til han. Det var ikke helt den samme opplevelsen av han nå. Han tok seg ikke god nok tid til å høre på meg. Virket litt distant til min helseproblematikk. Kunne vært bedre. Jeg var veldig fornøyd med denne legen tidligere, men det føltes som han har endret seg på disse årene.

Veldig bra lege

Beste legen i lillehammer. Tar meg på alvorlig, møter meg med respekt og lytter. Tar god tid til meg

Dyktig

Imøtekommende og tillitsvekkende lege. Som pasient føler jeg å bli tatt seriøst og at han tar seg tid for å sikre god kommunikasjon.
Den beste fastlegen jeg har hatt

Flink, forståelsesfull lege

Han har vært min lege i 11 år og han har en enorm evne til å sette seg inn idet du forteller og tar deg på alvor. Han sender deg fort til spesialist og søker de med kortest venteliste. Han er en travel mann, men gir alltid uttrykk for at han har tid til deg. Anbefales!

Skeptisk...

For det første lukter det helt forferdelig der, stakkars di med KOLS/astma som går inn døra = bronkospasmer av alle røkelsen...
Godt å kunne gjøre mye på nett. Syns dog det er noe rart at mye av reseptene du bestiller ikke trenger å undersøkes av legen, og ikke mine meninger. Syns selv at bent er flink til å sende meg på undersøkelser og ta vare på meg som pasient. Åpningstidene opplever jeg varrierer noe iforhold til oppgitte tider da jeg har opplevd å komme en halvtime før stengetid, å da er døra låst å lyset slukket. Kan jo hende jeg har vært uheldig de gangene da.. Syns det er veldig kjedelig når Joro er borte å jeg får oppgitt et annet legenavn men ikke har snøring over hvor i bygget han er.

Beregnende og mest opptatt av betalingen.

Tilsynelatende opptatt av progresjon av behandling, uten en gang å kommentere eller fortelle om presultat av prøvetaging underveis. Vanskelig å kommunisere med legesekretær- som nok mener seg utdannet lege selv og siler inntak etter eget forgodtbefinnende.
Da jeg mistet førerkortet uten å ha rushistorikk- ba han meg skifte lege pga "hans tillit til meg var borte". Det var akkuratt nå jeg hadde trengt en trygg og solid lege. Jeg hadde ikke rushistorikk, og det opplevdes som å bli dømt og kastet på gangen.

Veldig flink lege

Hører på det du har å si, og sender deg videre til undersøkelser bare for å være sikker! Står på i din sak.

Lyttende og flink

Joro har vært min fastlege siden jeg flyttet til kommunen, og jeg har aldri vurdert å bytte. Han tar seg god tid, lytter til det du har å si og følger deg nøye opp både hva angår behandling og eventuelle prøver som må tas og lignende. Hans sykepleier/legesekretær er også en kjempehyggelig og flink dame. Så kort oppsummert: du blir godt tatt vare på som pasient hos Joro. Stort pluss for muligheten til å bestille resepter og time pr. nett, da det (som hos alle leger) noen ganger kan være vanskelig å komme gjennom på telefon (jeg synes imidlertid dette er et mindre problem hos Joro enn hos tidligere fastleger jeg har hatt).

Takk for at jeg fikk han som fastlege!!

Profesjonell, IKKE selvhøytidelig, tar meg på alvor, er rett frem og ærlig!!!!!
Kunne hjulpet kontorassistenten å bli avlastet med en bedre/bredere info om muligheten til å henvende seg via nettet!, fordi det er vanskelig å komme igjennom på tlf, noe som er frustrerende til tider, men forståelig!!

Veldig behagelig og oppriktig interessert lege

Min personlige erfaring av Dr. Joro er veldig positiv. Ved første møte brukte han god tid på å bli kjent med meg og jeg følte fort at jeg hadde valgt riktig lege. Virker snill og oppriktig interessert i din historie og har lyst til å hjelpe.

Det de kan bli bedre på hos Dr. Joro, er tilgjengelighet på telefon. Hans ene assistent er ofte opptatt med blodprøver o.l., og får dårlig tid til å svare på telefon. Det er også relativt lang ventetid på å få time (opptil 14 dager). Han har derimot vært veldig presis når det kommer til selve timen og jeg har aldri opplevd å måtte sitte lenge på venterommet.

Totalt sett er jeg godt fornøyd, da jeg har en lege som bryr seg om meg.

Strålenfebe lege

Dr Joro har behandlet meg ved flere anledningr (ikke hypokonter)
Alltid gode løsninger ogbet godt smil på lur.

Anne er også strålende

Ligg langt unna denne legen.

Er alltid forsinket.Virker som om han er mer opptatt av pc, penger og data.Lytter dårlig til deg som pasient og prater mye om ting som ikke er relevant. Følger dårlig opp ,Du må selv be om prøver og undersøkelser du mener du trenger. Når du går ut lurer du på hva du betaler for.(Mye prat og ei resept på ett eller annet)
Så er du ikke lege selv :Hold deg langt unna !!

ny fastlege for meg

1ste møtet for å bli kjent med, fikk time sent på dagen. han sa direkte at han ikke hadde god tid da han var veldig forsinket. tenkte jeg hadde gjort et dumt legebytte.
Neste time tok han god tid til praktiske gjøremål, og brukte tiden godt. så langt er jeg fornøyd.

Skal ikke bytte følger han om han flytter.

Beste legen jeg har hatt, har god tid. Bruker private klinikker som ikke har så lang ventetid :)

For rask og overfladisk.

Min erfaring var at antall pasienter og inntjening viktigere enn god behandling.

Helt topp

Aldri vanskelig å få time eller få en prat på tlf hvis det skulle være noe som haster. Han tar seg tid til deg og ser deg.