Antonia Selvamagal Karper

Autorisasjon (1992)

Antonia Karper Telefonnummer61 05 50 9061 05 50 ...
Flatavegen 9 2653 Vestre Gausdal
Antonia Selvamagal Karper er en av 7 fastleger i Gausdal

Siste vurderinger av Antonia Selvamagal Karper

Grundig og imøtekommende

Går grundig inn i alt jeg har tatt opp, og tar seg god tid. Har lav terskel for å henvende videre til spesialist. Hun er ingen medisinpusher, men tester ut lavest mulig doser og minst aggressive medikament. Noe jeg har sans for.

Faglig dyktig og medmenneskelig

Jeg har hatt Antonia Selvamagal Karper som fastlege i mange år,og føler meg svært godt ivaretatt.
Jeg opplever å bli tatt på alvor,og har gode samtaler med Karper som er lyttende og forståelsefull.Hun er faglig dyktig på alle områder.

Lite imøtekommende

Fikk karper som ny fastlege, allerede etter første møte skar det seg totalt. Tar ikke alvorlige diagnoser på alvor, jeg ble kjeftet på fordi jeg var syk, lyttet overhode ikke til meg som pasient og jeg har på mine 37 år aldri møtt en så lite hjelpsom lege. Frekk og nedlatende. Lytter ikke til pasienten. Styr langt unna

Lytter ikke til pasienten

Antonia Selvamagal Karper er en lege som jeg har opplevd som svært lite lyttende til meg som pasient. Denne legen tror ikke på det pasienten forteller om smerter, og vil gjerne vende fysiske lidelser til psykiske plager. Karper har tilbudt antidepressiva, i stedet for å ta på alvor smertene i kroppen pasienten forteller om. Karper mener det er svært mange som må leve med smerter, så det må en bare finne seg i. Tilliten til legen blir dermed svært lav. Råd til denne legen:1) Lytt til hva pasienten forteller. 2)Vær mer ydmyk til jobben som behandler, og som en fagperson som skal henvise videre til ulike spesialleger!

Super

Har heldigvis fått Antonla som fastlege. Ei som virkelig bryr seg. Ikke bare lege, med et medmenneske du kan snakke med