Nenad Ilic

Autorisasjon (2011)

Sørumsand legesenter Telefonnummer63 86 79 0063 86 79 ...
Blakervegen 37 1920 Sørumsand
Nenad Ilic er en av 77 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Nenad Ilic

Engasert, dyktig

Virker svært opptatt av å komme til bunns i det som måtte være problemet. Ingen lettvinte løsninger, men likevel rask og effektiv.

Fantastisk lege

Han har Tatt seg av pappa da han ble syk. Det har føltes trygt i en vanskelig tid.

Jeg og sønnen min har byttet til Nenad for em stund siden og han passer på meg med mine plager og har alltid tid til å høre på meg når dagene i tillegg er litt tunge.
Med et barn som desverre er mye syk er det godt å ha en så flott lege som støtter og backer deg opp.

Godt å bli hørt og tatt på alvor. Følger opp og ringer/sender sms hvis det er noe han vil gi beskjed om.

Fantastisk dyktig lege!

God lege, følger opp og er alltid presis. Nenad er klok, han er effektiv og dyktig. Engasjert og morsom.

Behagelig og løsningsorientert

Dette er legen for meg - etter å ha vært frisk hele mitt liv har jeg nå klippekort på sykehus, hos fastlegen og på legevakten.
Nenad har alltid tid når jeg er som sykest - han beroliger, sjekker mine symptomer, og nesten det beste av alt - han henviser meg videre raskt når han skjønner at her må det mer spesialisttjeneste til. Han hjelper med å finne løsninger i helfo-systemet, og viser stor omsorg og forståelse for en familie som har havnet i en for dem totalt ukjent helsesituasjon. Han tar ikke tid bare til meg - men også min ektefelle. Han er en super-duper lege. Kan anbefales på det varmeste. Han er lege for sjelen like mye som for kroppen.

Beste legen jeg har hatt!

Jeg bruker legen både til meg selv og barna mine, og han er fantastisk dyktig. Tar ting på alvor og behandler deg med respekt og verdighet.