Hans Petter Randen

Autorisasjon (2009)

Fet Legesenter Telefonnummer63 88 78 2063 88 78 ...
Gamle Fetvei 13 1900 Fetsund
Hans Petter Randen er en av 77 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Hans Petter Randen

Engasjert Lege

Hyggelig og blid lege som har pasienten i fokus! Grundig og nøye i sin diagnostisering! Henviser gjerne videre til spesialist hvis han ikke umiddelbart er sikker i sin sak! Trygg og behagelig med gode kommunikasjonsevner ovenfor både voksne og barn! Dessverre alltid kø på telefon og tidvis vanskelig å få time raskt!

Meget god legr

Hyggelig og engasjert lege. Han tar også tak i ting og er ikke redd for å sende henvisninger dit det trengs ved første besøk. Han er ikke den typen som skriver ut sykemelding og sender deg hjem med en resept for "å se det ann noen uker". Håper han aldri slutter!

Legekontoret for øvrig holder samme standard. Kort ventetid for time og stort sett i rute.

Engasjert Lege

Følger opp og engasjert. Gir gode råd. Føler at ens henvendelse blir tatt seriøs og profesjonelt. Flink med å kommunisere med pasienten.

En person med egenskaper mange bør misunne han

Har brukt Randen siden han kom til Fet, og slitt med til tider fler sykdommer på en gang.
Lyttende, reparerende og konstruktiv mann som både er faglig dyktig, og god til å rettlede til rett sted om nødvendig. En fantsastisk mann jeg håper vi får beholde lenge fra både meg og min samboer.

Ung og entusiastisk lege

Meget god lege, hører etter når pasienten snakker, føler aldri at han har dårlig tid uner konsultasjon. Faglig sett meget dyktig, og virker fortsatt entusiastisk for jobben.