Sarah Giessing Kallevik Haagensen

Autorisasjon (2012)

City Legesenter AS Telefonnummer32 83 30 2532 83 30 ...
Nedre Storgate 6 3015 Drammen
Sarah Giessing Kallevik Haagensen er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Sarah Giessing Kallevik Haagensen

Føler meg sett

Sarah er en av de beste fastlegene jeg har hatt. Hun er dyktig, personlig og imøtekommende. Jeg har hatt en midlertidig utfordrende livssituasjon med mye sykdom i familien. I den perioden har jeg blitt møtt med støtte og profesjonell oppfølging. Jeg vil anbefale Sarah som fastlege.

Trygg og vennlig

Viser god forståelse for mine fysiske og mentale plager. Hun er hjelpsom og flink til å finne løsninger. Føler at hun bryr seg.

Bra

Hun er den beste fastlegen jeg har hatt. Henne har alltid tid og henne er veldig morsom. Hun følger meg alltid opp

tar deg på alvor

Jeg har vært igjennom en del forskjellige fastleger pga. flytting og misfornøyelse. Hun tar meg på alvor og om hun det er noe hun ikke kan eller er usikker på, så er hun villig å finne ut av det. Hun er flink å lytte og det setter jeg stor pris på.

Super lege

Jeg har gjennom årene vært hos flere leger, men aldri har en annen lege tatt meg så mye på alvor. Takket være Sarah ble diagnosen min satt svært tidlig i sykdomsforløpet. Hun henviste meg videre, tok alle nødvendige prøver, og ringte ofte for å høre om hvordan tilstanden min var. Hun er i tillegg svært flink til å vise empati samt roe meg ned med mine beskymringer med sin positive væremåte. Selvom jeg var i utlandet en periode, var hun lett tilgjengelig slik at jeg kunne ringe for å søke råd og hjelp. Du føler deg i trygge hender hos Sarah, hun har alltid god tid til å lytte og hjelpe.