Sarah Giessing Kallevik Haagensen

Autorisasjon (2012)

City Legesenter AS Telefonnummer32 83 30 2532 83 30 ...
Nedre Storgate 6 3015 Drammen
Sarah Giessing Kallevik Haagensen er en av 91 fastleger i Drammen

Siste vurderinger av Sarah Giessing Kallevik Haagensen

Ikke fornøyd

Virker uintressert i det jeg sier, virker som om hun ikke tror på meg når jeg forteller om mine plager. Mange av tingene jeg tar opp får jeg svar som "det er bare sånn det er"... Vanskelig å bli henvist videre. Vanskelig å få tillit.

Super!

Min mor med alvorlig Cols, har aldri tross sine 83 år opplevd maken til service og empati! Sarah ringte min mor opp etter to dager for å høre hvordan det gikk med henne. Hun ringte også til hjemmesykepleien mens min mor satt der,og ordnet hyppigere tilsyn under sykdomsperioden. Min mor opplevde henne meget sympatisk,empirisk og med god tid.

UDUGELIG!!!!

Dette er en lege uten empati, ingen interesse av pasienten sin. Hun setter seg ikke inn i pasienten sin, å forstår ikke omfanget ei heller innsikt i plagene til pasienten. Hun somler, å følger ikke opp pasienten. Kommer ikke med innspill, og nesten nekter å henvise videre. En meget dårlig erfaring samlet sett. Helt klart en ung å uerfaren lege, uten innlevelse å forståelse. Anbefales IKKE!! ( ja, jeg bytter lege)

Flott lege

Dr. Haagensen er en flott lege. Tar pasientene sine på alvor og man føler seg godt ivaretatt. Anbefales!

hmmm...

Etter at vi byttet til sarah så har vi opplevd henne som en grei lege, men av og til noe somlete. De medisinene jeg brukte hos min andre fastlege tok det lang tid for at jeg fikk hos henne noe jeg ikke kan skjønne. Det gjelder også min datter på 7år så vi måtte henvende oss til sykehuset.