Trine Engan Kjølner

Autorisasjon (2001)

Trine Engan Kjølner er en av 29 fastleger i Lillehammer

Siste vurderinger av Trine Engan Kjølner

Dyktig, trivelig og lyttende

Absolutt en lege jeg kan anbefale! Hun hører på deg, bruker den tiden det er behov for og er veldig hyggelig!

Fantastisk fastlege

Trine Kjølner er uten tvil den beste fastlegen jeg noen sinne har hatt. Hun er kunnskapsrik, tålmodig, imøtekommende og tar meg seriøst. Hun er absolutt verdt ventetiden!

Trygg, ærlig, ekte forståelse og imøtekommende.

For meg så har det å ha en så dyktig fastlege som Trine Kjølner vært livreddende. Å bli møtt med forståelse, oppleve at du har en lege som virkelig jobber for å hjelpe deg, gjør at jeg som pasient føler at vanskelige forhold ved min helse er enklere å være åpen om. Jeg er meget fornøyd med at hun som fastlegen min også er koordinator for samarbeidsgruppe som er rundt meg. Hun er kunnskapsrik både om mine diagnoser og vet hva som er viktig å prioritere i forhold til min psykiske og fysiske lidelser.

Grei lege

Hyggelig og grei lege. Men nesten alltid lang ventetid, både på å få time og forsinkelser før timen, 15-50min forsinka. Jeg har hatt legen gjennom 2 graviditeter, så har vært der en del, aldri presis på tiden. Hun sjekket også lite, stilte seg bare bak det jordmor hadde skrevet på helsekortet.

Men når du først er inne, så er hun hyggelig og grei.

Ok fastlege

Dette er en lege jeg opplever tar meg på alvor, og som gjennomfører undersøkelser grundig og profesjonelt. Det er ikke ubehagelig å ta opp pinlige tema, man blir møtt på en meget profesjonell måte. Jeg har alltid blitt møtt med et smil. Dessverre kan det være vanskelig å få legetime, det er noe ventetid. Legen er ikke tilgjengelig på telefon ved behov og det er nesten uten unntak lang ventetid og forsinkelser ved legetimer. Annet personale som jobber ved legekontoret er svært hyggelige. Jeg har aldri opplevd blodprøver og sprøyter så lite smertefullt som i deres hender.