Trine Engan Kjølner

Nymosvingen 2 2609 Lillehammer
Trine Engan Kjølner er en av 28 fastleger i Lillehammer

Siste vurderinger av Trine Engan Kjølner

Ok fastlege

Dette er en lege jeg opplever tar meg på alvor, og som gjennomfører undersøkelser grundig og profesjonelt. Det er ikke ubehagelig å ta opp pinlige tema, man blir møtt på en meget profesjonell måte. Jeg har alltid blitt møtt med et smil. Dessverre kan det være vanskelig å få legetime, det er noe ventetid. Legen er ikke tilgjengelig på telefon ved behov og det er nesten uten unntak lang ventetid og forsinkelser ved legetimer. Annet personale som jobber ved legekontoret er svært hyggelige. Jeg har aldri opplevd blodprøver og sprøyter så lite smertefullt som i deres hender.

En fantastisk lege!

Alltid god tid, imøtekommende og tillitsskapende. En god følelse av å bli sett, hørt og evaluert. Tar seg alltid god tid med pasientene, noe som kan gi noe ventetid på venterommet. For min del er det helt greit å vente, når jeg vet hun bruker tiden på sine pasienter. Opplever aldri stoppeklokke her, noe jeg tidligere har møtt hos fastleger.
Hun er lett å være åpen og oppriktig mot, og er flink på å skape en følelse av å være viktig.
For min del er hun uunnværlig, og en viktig brikke for at jeg skal kunne leve et optimalt liv ut i fra sykdom.
Om noe kan kritiseres må det være ventetid i telefon., men igjen da, det er verre steder å ringe med langt større ventetid. Den som tar telefonen er også alltid blid, imøtekommende og løsningsorientert. Vanskelig å kunne irritere seg over å vente litt da, de tar som legen seg god tid med pasientene.
En stor takk til legekontoret og min fantastiske fastlege!

Anbefales på det sterkeste

en ordentlig hyggelig lege som lytter til hva du har å si. Tar deg seriøst, samme hva, og får deg til å føle deg trygg. Anbefales!

Flink og taktfull

Lytter, er interessert og forstår deg. Prater og spør for å finne ut av ting. Dyktig lege.

Veldig bra!

Behagelig person som er lett å forholde seg til og åpne seg for.