Trine Engan Kjølner

Autorisasjon (2001)

Trine Engan Kjølner er en av 34 fastleger i Lillehammer

Siste vurderinger av Trine Engan Kjølner

Trygg, ærlig, ekte forståelse og imøtekommende.

For meg så har det å ha en så dyktig fastlege som Trine Kjølner vært livreddende. Å bli møtt med forståelse, oppleve at du har en lege som virkelig jobber for å hjelpe deg, gjør at jeg som pasient føler at vanskelige forhold ved min helse er enklere å være åpen om. Jeg er meget fornøyd med at hun som fastlegen min også er koordinator for samarbeidsgruppe som er rundt meg. Hun er kunnskapsrik både om mine diagnoser og vet hva som er viktig å prioritere i forhold til min psykiske og fysiske lidelser.

Grei lege

Hyggelig og grei lege. Men nesten alltid lang ventetid, både på å få time og forsinkelser før timen, 15-50min forsinka. Jeg har hatt legen gjennom 2 graviditeter, så har vært der en del, aldri presis på tiden. Hun sjekket også lite, stilte seg bare bak det jordmor hadde skrevet på helsekortet.

Men når du først er inne, så er hun hyggelig og grei.

Ok fastlege

Dette er en lege jeg opplever tar meg på alvor, og som gjennomfører undersøkelser grundig og profesjonelt. Det er ikke ubehagelig å ta opp pinlige tema, man blir møtt på en meget profesjonell måte. Jeg har alltid blitt møtt med et smil. Dessverre kan det være vanskelig å få legetime, det er noe ventetid. Legen er ikke tilgjengelig på telefon ved behov og det er nesten uten unntak lang ventetid og forsinkelser ved legetimer. Annet personale som jobber ved legekontoret er svært hyggelige. Jeg har aldri opplevd blodprøver og sprøyter så lite smertefullt som i deres hender.

En fantastisk lege!

Alltid god tid, imøtekommende og tillitsskapende. En god følelse av å bli sett, hørt og evaluert. Tar seg alltid god tid med pasientene, noe som kan gi noe ventetid på venterommet. For min del er det helt greit å vente, når jeg vet hun bruker tiden på sine pasienter. Opplever aldri stoppeklokke her, noe jeg tidligere har møtt hos fastleger.
Hun er lett å være åpen og oppriktig mot, og er flink på å skape en følelse av å være viktig.
For min del er hun uunnværlig, og en viktig brikke for at jeg skal kunne leve et optimalt liv ut i fra sykdom.
Om noe kan kritiseres må det være ventetid i telefon., men igjen da, det er verre steder å ringe med langt større ventetid. Den som tar telefonen er også alltid blid, imøtekommende og løsningsorientert. Vanskelig å kunne irritere seg over å vente litt da, de tar som legen seg god tid med pasientene.
En stor takk til legekontoret og min fantastiske fastlege!

Anbefales på det sterkeste

en ordentlig hyggelig lege som lytter til hva du har å si. Tar deg seriøst, samme hva, og får deg til å føle deg trygg. Anbefales!