Nadezda Viktorovna Wessel

Autorisasjon (2013)

Nadezda Viktorovna Wessel er en av 3 fastleger i Sørfold

Siste vurderinger av Nadezda Viktorovna Wessel

Tar deg seriøst!

Litt gebrokkent norsk, så kan være litt vanskelig å forstå. Men det har lite å si når legen tar deg seriøst fra første stund, går nøye til verks og er imøtekommende. Veldig fornøyd med henne

Fantastisk er det sterkeste begrepet som kan brukes, men det blir alikevel et for tynnt begrep.

Jeg har gått ut og inn av div legekontor stortsett hver mnd de siste 15 år og møtt ett større antall forskjellige leger iløpet av denne tiden.
For meg personlig finns det kun 3 leger som tar/ har tatt meg skikkelig seriøst og forstått meg 100% Det er Nils Daniel Veraas, Jonathan Hausel( Dessverre sluttet og flyttet hjem til Sverige)
SÅ! Var jeg så ubegripelig heldig å få Nadezda Viktorovna Wessel til min fastlege! Det jeg kan si, er at hun er nok ubetinget den beste legen jeg har hatt til nå. Noen vinner på Lotto, jeg vant noe MYE bedre! Nemlig en lege med Stor og velfortjent "L" Måtte alle vært like heldig som jeg ble...... Disse 3 nevnte legene: INGEN OVER INGEN VED SIDEN!! Og der er mange nye unge leger som skulle hatt et par år med obligatorisk veiledning og opplæring av disse 3 legene før dem fikk nærme seg sin autorisasjon.... Hun tar seg tid å ser på pasienten og lytter. Hun sitter ikke å ser på pcn å trykker på tastaturet og bare nikker og dukker med "jaha,akkurat" osv.. En annen ting jeg har lagt spesielt merke til er at ,jeg kan starte med å legge frem et problem. Men jeg kommer bare såvidt ut i begynnelsen så sier hun resten av det jeg skulle fremlegge før jeg fikk gjort det... Erfarig? Eller en "6" sans? Det kan jeg ikke svare på. Men det har jeg aldrig vært ute for hos andre leger iallefall....
Et fantastisk menneske!! Ubetinget, punktum!!

Unik

En helt unik lege som det ikke finnes maken til.
Hun prøver og finne ut av hva som feiler pasienten,og bruker alle metoder for og nå målet.
Hun er ustoppelig og målrettet og tar ikke nei for et nei videre oppover helsesystemet.
Hun er snill og omsorgsfull og et stort tap for Sannidal når hun nå drar videre.men det ville nesten vært urettferdig og ha henne for oss selv her nede i sør:-)
Ideelt sett skulle hun være hele Norges fastlege!
Rett og slett fantastisk

Trygg og kunnskapsrik

Jeg Blir godt tatt i mot, blir hørt og blir forstått. Blir sett på en god forståelig måte.
Veldig fornøyd !

Total omsorg 😀

For en service, som en god og nær venn ved første besøk. Ikke noe luring, rett videre i systemene med en gang. Hører legen skal videre, gleder meg med henne for det, men et stort tap for hennes pasienter. 💕