Monica Knutsen

Autorisasjon (2001)

Toppen Legesenter Telefonnummer61 22 16 0061 22 16 ...
Storgata 89 2615 Lillehammer
Monica Knutsen er en av 34 fastleger i Lillehammer

Siste vurderinger av Monica Knutsen

Trygg, omsorgsfull og kunnskapsrik

Kunne aldri hatt en bedre fastlege. Hun tar meg alltid på alvor, uansett hvor stort eller lite problemet er og tar seg alltid tid. Det at hun bruker god nok tid (ikke for mye og ikke for lite) kan føre til litt venting på timene, men det er det definitivt verdt! Har hatt oppfølging over lang tid, og blir alltid møtt med et smil, støtte og forståelse. Jeg håper jeg kan få beholde henne i mange år fremover. Virkelig den mest empatiske og faglig dyktige legen jeg noen gang har vært borti. Anbefaler egentlig hele teamet på Toppen Legesenter, de har virkelig gode og varme helsesykepleiere også.

Kjempefornøyd

Monica jobber med akkurat det hun burde, hun vil pasientene sine vel og er faglig veldig god. Hun er ærlig, fornuftig og lytter bra. Hun er optimistisk og vil prøve behandling hvis hun har tro på at det kan gi bedring. Hun har skrevet gode henvisninger for meg og får ting til å skje der andre har feilet før henne.

Litt forsinkelse må man regne med hvis man vil ha en lege som ikke kaster ut pasienter når tiden er ute.

Kontordamene er hjelpsomme, det tar sjelden mange minutter å få svar på telefon. De er litt varierende gode til å ta blodprøver.

Ikke fornøyd

Jeg har hatt Monica som lege i 3 år. Jeg er aldri hos legen og går KUN når det er noe alvorlig. Jeg opplever ofte å ikke bli hørt av Monica. Hun er mer opptatt av å snakke/forklare og er dårlig til å slippe meg til ordet. Likte henne i starten da jeg kun trengte hjelp til enkle ting, som medisin. Der er hun faglig sterk. Den dagen da jeg kom med et seriøst problem, opplevde jeg at hun dømte meg som hypokonder, konkluderte med at jeg var ung og trengte ikke bekymre meg. Jeg opplever at hun har dårlig tid, ofte er forsinket og ikke tar meg seriøst. Hun vil helst rushe gjennom timen og er ikke interessert i å høre eller forstå mitt problem. Til tross for dette er hun en meget hyggelig, snill og mild dame.

Samvittighetsfull

Hun er svært dyktig, følger opp pasienten veldig godt og ikke minst dønn ærlig. Monika er sannsynligvis en av de aller beste i sitt arbeide.

Alltid godt ivaretatt

Monika Knutsen er faglig sterk, tillitsvekkende og i tillegg et veldig godt medmenneske. Ofte noe forsinket, men sånn blir det kanskje fort når legen faktisk tar seg tid til pasientene sine. Anbefaler henne som fastlege.