Monica Knutsen

Tlf: 61 22 16 00 ‐ Si gjerne at du fant nummeret på Legelisten.no Vis kart
Monica Knutsen er en av 27 fastleger i Lillehammer

Siste vurderinger av Monica Knutsen

Anbefales

Hadde henne som fastlege for hele familien frem til vi flyttet fra stedet.
Hun var dyktig, faglig sterk og ikke minst empatisk både mot liten og stor.
Hadde ikke byttet dersom vi ikke hadde flyttet.
Flott lege!

Kjempe fornøyd

Fantastisk empatisk og flink lege, føler seg alltid godt ivaretatt. Aldri hatt problemer med forsinkelse med mindre jeg har blitt skviset inn imellom, noe som er veldig forståelig😊

Faglig dyktig men mye forsinkelser

Opplever Monica som faglig dyktig, empatisk og god til å følge opp! Det eneste minuset er at hun alltid er forsinket, noe som skaper frustrasjon når en har andre avtaler osv.

Dyktig

Har hatt Monica Knutsen som fastlege i 9 år. Meget fornøyd. Noe venting og forsinkelse på selve legekontoret.Utover det, meget meget bra!

God lege

En veldig flink, hyggelig og forståelsesfull lege.

Tillitvekkende lege

Lytter, stiller gode spørsmål, og har raske løsninger

Trygghet

Monica Knutsen ivaretar hele vår familie på en svært god måte.
Hun er kunnskapsrik, lyttende og åpen for både merkelige spørsmål og andres erfaringer / løsninger. Vi opplever å ha god kontakt med henne under konsultasjonene og hun er definitivt ikke av de som sitter med blikket på PCen.

Hun tar kontakt pr telefon dersom vi ber om det, og svar på prøver etc kommer relativt raskt.

Vi har stor tillit til henne og føler trygghet i det hun foretar seg.

Veldig bra!

Tar ting på alvor, er imøtekommende og lyttende. Henviser til videre utredning dersom det er nødvendig. Flink til å forklare så man skjønner det. Veldig fornøyd med min fastlege :)

En faglig sterk, grundig lege!

Jeg har hatt Monica som fastlege veldig lenge og syns hun er veldig dyktig. Hun tar seg alltid god tid, setter seg inn i ting og har empati.
Jeg har stor tillit til henne og hennes kunnskaper og det at hun alltid viser vilje til å hjelpe så godt hun kan, veier opp for at hun kan være treig til å gjøre papirarbeid og av og til er forsinket.
Jeg har ikke hatt en bedre lege enn henne.
Hun er også svært flink med barn.

Tilstede i samtalen

Har hatt henne helt siden hun begynte sin legepraksis. Hun er alltid tilstede, lyttende og forståelsesfull. Har god kunnskap og tar gjerne i mot selv tips på lektyre i andre fag, som psykologi. :)

Meget fornøyd!

Monica har stilt opp mye for meg gjennom vanskelige perioder.
En del forsinkelser på legekontoret.

Toppen!

Møtes alltid med et smil, full oppmerksomhet fra første stund, blir hørt og forstått. Et godt menneske! Virker veldig faglig flink og oppdatert, føler meg trygg. Anbefales!

Super lege!

Hun tar seg tid til og forstå og tar seg god tid før hun setter en vurdering, utrolig lett å snakke med og er utrolig grei!

Negativt

Legen tar seg god tid til konsultasjoner, men er dessverre veldig treg til å utføre oppgaver som å sende fra seg søknader, sende legeattester osv.

Jeg fikk også følelsen av at hun ikke hadde helt oversikten, da hun først beskrev symptomer på et medikament, men da jeg tok det opp senere viste det seg at det medikamentet hun beskrev, og det hun hadde gitt meg ikke stemte overens.