Monica Knutsen

Toppen Legesenter

Autorisasjon (2001)

Toppen Legesenter Telefonnummer61 22 16 0061 22 16 ...
Storgata 89 2615 Lillehammer
Monica Knutsen er en av 29 fastleger i Lillehammer

Siste vurderinger av Monica Knutsen

Ikke fornøyd

Jeg har hatt Monica som lege i 3 år. Jeg er aldri hos legen og går KUN når det er noe alvorlig. Jeg opplever ofte å ikke bli hørt av Monica. Hun er mer opptatt av å snakke/forklare og er dårlig til å slippe meg til ordet. Likte henne i starten da jeg kun trengte hjelp til enkle ting, som medisin. Der er hun faglig sterk. Den dagen da jeg kom med et seriøst problem, opplevde jeg at hun dømte meg som hypokonder, konkluderte med at jeg var ung og trengte ikke bekymre meg. Jeg opplever at hun har dårlig tid, ofte er forsinket og ikke tar meg seriøst. Hun vil helst rushe gjennom timen og er ikke interessert i å høre eller forstå mitt problem. Til tross for dette er hun en meget hyggelig, snill og mild dame.

Samvittighetsfull

Hun er svært dyktig, følger opp pasienten veldig godt og ikke minst dønn ærlig. Monika er sannsynligvis en av de aller beste i sitt arbeide.

Alltid godt ivaretatt

Monika Knutsen er faglig sterk, tillitsvekkende og i tillegg et veldig godt medmenneske. Ofte noe forsinket, men sånn blir det kanskje fort når legen faktisk tar seg tid til pasientene sine. Anbefaler henne som fastlege.

Nøye og hyggelig

den beste fastlegen jeg har i hvert fall.
Hun ringte meg opp på en lørdag en gang fordi hun måtte avlyse en time dagen før, så hun ville se om hun kunne hjelpe meg via tlf.
Enneste som er negativt er at hun ALLTID er forsinka hvis ikke du har time kl.0830 da. Da er det ikke så ille med forsinkelse. Har opplevd å vente i 45 minutter før..

Anbefales

Hadde henne som fastlege for hele familien frem til vi flyttet fra stedet.
Hun var dyktig, faglig sterk og ikke minst empatisk både mot liten og stor.
Hadde ikke byttet dersom vi ikke hadde flyttet.
Flott lege!