Endre Balazs

Autorisasjon (2012)

Endre Balazs er en av 36 fastleger i Hamar

Siste vurderinger av Endre Balazs

Dyktig lege

Endre er en dyktig lege som tar seg tid til pasienten. Han er kunnskapsrik og kommuniserer godt med pasieten. Plus for kort ventetid.

Anbefales!

Endre ble min andre lege etter at min første fastlege gikk av men pensjon. Endre er en førsteklasses lege og en likandes fyr. Lykke til videre og takk for innstatsen på Hinna Legesenter.

Fantastisk!

Helt fantastisk lege. Beste legen vi har hatt. Hele familien gikk til ham. Her prater vi om en lege som tar seg tid til å lytte. Veldig empatisk. Både jeg og kona ble skikkelig lei oss for at han sluttet på Hinna. Anbefales sterkt!

Dyktig lege som bryr seg

Det var trist å høre at Endre skulle slutte. Dyktig lege som bryr seg. Tar seg tid til å svare på spørsmål, viser forståelse for problemet og ,ikke minst, pasienten sine følelser. Endre er i tillegg veldig omgjengelig menneske.

Lege med hjerte for pasientene

Trist å høre at dr Balazs skal slutte. Han er en dyktig lege, gir gode svar og lytter aktivt til det vi har å si. Det virker som han genuint bryr seg og en føler seg trygg og ivaretatt. Om vi får time for et problem, er det alltid mulighet til å få svar på andre ting også. Det er kjent at legene har det travelt og mye som skal dokumenteres, men en får alltid følelsen av at han er fullt og helt til stede. Hans fremtidige pasienter er i gode hender!