Endre Balazs

Autorisasjon (2012)

Endre Balazs er en av 36 fastleger i Hamar

Siste vurderinger av Endre Balazs

Fantastisk lege

Det er veldig vemodig å få brev fra legekontoret om at Endre nå skal slutte fra 1. september 2018. Har aldri før hatt en så dyktig lege som han. Han kan ikke erstattes.

Trygg og dyktige

Beste lege!
Vi har alle 4 i familien han som fastlege. Man kan også spørre om forskjellige ting på en time. Anbefaler han veldig! Aldri vært så fornøyd før!

Han undersøkte meg ikke og gav meg ikke sykemelding enda jeg hadde nesten havnet i koma

Først og fremst han gjorde ingen undersøkelser på meg og skrev heller ikke ut sykemelding enda de på legevakten sa jeg var heldig som overlevde. Hadde en hjernerystelse som varte tre mnd og var veldig forvirret hadde en kul på ca ti cm som stakk ut av hodet. Enda mente han jeg kunne jobbe for hjernerystelse var ikke så farlig mente han. Jeg er ekstremt skuffet følte han mistrodde alt jeg sa. Jeg kommer aldri til å bruke han igjen og vil ikke anbefale noen å bruke han. Ran å betale mange hundre kroner til en soninke kan eller vil hjelpe deg . Fraråder han på det sterkeste.z

Trygg og snill

Endre er trivelig og flink til å lytte. Tar deg seriøst og kommer med gode forslag. Får alltid time uten å måtte vente lenge. Endre er veldig punktlig og jeg må sjelden vente mer enn 5 minutter, det er veldig bra. Er han litt forsinket beklager han alltid og skaper en god start på timen (lengste jeg har måttet vente var 15 min). Generelt veldig fornøyd med hele kontoret :)

Den beste legen jeg har hatt

Den beste legen jeg har hatt ,tack så mycket till sykepleier som er också flinka og mycket empatiska.