Endre Balazs

Autorisasjon (2012)

Endre Balazs er en av 36 fastleger i Hamar

Siste vurderinger av Endre Balazs

Trivelig og flink lege

Byttet til Endre for en stund siden og allerede første time så var han utrolig hyggelig og imøtekommende med et smil. Han tok plagene mine på alvor, og lovte meg å ordne henvisning når bildene mine kom, som også ble gjort. Har ingenting negativt å si om Endre, og kontordamene og også veldig trivelige og snille.

A doctor who listen

He is a nice doctor iin appearance. So you will feel relax after talking to him and think that everything is going to be ok. But you have to be aware that you actually want that everything will be ok so it is easy to follow his direction. But he should be challenge because he may not be that sure and you may actually need an expecialist.
I dont know why but he will try to solve your problems by himself. Even he will consider to look at the X-ray of a broken food while it is healing. This is something done by the specialist in other countries so be aware of that and challenge him. "You need to visit an specialist", have that in mind before you meet him. I lose some months in my healing process because I did not request to visit the specialist.

Positiv 1. konsultasjon

Byttet nylig til Endre og har nettopp hatt første konsultasjon hos ham. Svært godt førsteinntrykk; Jeg fikk ledig time dagen etter jeg ringte. Endre lytter aktivt, stiller spørsmål og er svært effektiv.

En bra lege

Her er en lege som forstår at internett finnes og vet at det finnes pasienter som søker selv på nett.Derfor er han lite arrogant og lyttene med god forståelse på at han er lege,men samtidigt ikke ser alle mennesker som et nr i køen.

Dyktig, men noe usikker

Veldig hyggelig og flink lege, som virkelig tar seg tid til å lytte. Men han mangler litt erfaring og faglig tyngde. Jeg føler nesten at jeg diagnostiserer meg selv.