Miron Kucinar

Autorisasjon (2006)

Miron Kucinar er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Miron Kucinar

Fantastisk Lege.

Måtte bytte lege innenfor samme legekontor grunnet nedtrapping av dr Davidsen....Var meget godt fornøyd med det jeg hadde, så var jo veldig usikker. Men noe bedre erstatning for dr Davidsen kan man vel ikke få. Kucinar er oppdatert på alle felter, og gir deg den beste behandling på alle fronter. Han er rolig og viser empati for sine pasienter. Som han sa til meg : Jeg er her for mine pasienter, det er min jobb og min glede og kunne hjelpe hver enkel på aller beste måte. Jeg og mine 2 sønner har han som fastlege og han kan anbefales på det sterkeste. Legene i Solheimsviken tror jeg må være de beste leger i byen.

Styr unna!!!

Fikk ham ufrivillig som fastlege ettersom en annen lege i samme lege-felleskap, hadde for mange pasienter og overførte en del av dem til Kucinar. Har vert hos ham 3 ganger. Hver gang har jeg ventet mellom 1,5 og 2 timer. Det har også de andre på vente rommet gjort. Mange er irriterte og frustrerte, og får ingen beklagelse for hvorfor det har gått så lang tid før de slipper til. Han forklarer også dårlig hva som feiler en, det går på dårlig kommunikasjon. En kommer hjem og føler at en ikke har blitt fortalt alt en lurte på, når en besøkte legen. Men det verste var at han glemte meg. Han skulle sende meg til Haukeland Sykehus for en utgreiing/behandling,og dagene og ukene gikk. Da jeg etter en mnd ringte legekontoret for å høre hvorfor det hadde gått, måtte de innrømme at det var gått i glemmeboken. Jeg er nå på utkikk etter en ny fastlege i nærheten av der jeg bor. Vil ikke anbefale denne legen på noen som helst måte.👎👎👎👎👎

Tilgjengelig og dyktig!

Har vært hos Miron flere ganger og bare positivt å nevne. Raskt å få time og proffesjonel behandling.

Den beste legen jeg har hatt.

Jeg er veldig fornøyd med min nye lege. Han er dyktig og tar pasienter på alvor. Kan virkelig anbefale han.

Anbefales ikke!

Følger ikke opp og holder ikke ord - lovet ved to påfølgende besøk å kontakte meg på telefon for å gi tilbakemelding på ting han måtte sjekke med kollega - jeg hørte aldri noe og måtte bestille ny time og møte opp i håp om å få svar - men da var det å starte fra begynnelsen igjen. -Utrolig frustrerende og elendig pasientbehandling!