Wonder Calvin Sekgopa

Autorisasjon (2006)

Skogsskiftet Legekontor Telefonnummer56 32 75 4056 32 75 ...
Skogsskiftet Legekontor 5382 Skogsvåg
Wonder Calvin Sekgopa er en av 42 fastleger i Øygarden

Siste vurderinger av Wonder Calvin Sekgopa

Helt håpløs!!!!

Jeg begynte hos Calvin da min faste lege sluttet! Bare rot. sender ikke inn papirer og henvisninger. Følger ikke opp. Ikke interessert i hvordan du har det. Fortest mulig ut av kontoret. Skal bytte snarest mulig!!!

Trygg

Byttet til Dr. Calvin etter anbefaling fra en venninne. Opplever at Dr. Calvin er rolig og trygg og tar dine bekymringer og plager på alvor. Han følger opp, og gjort mer for meg det siste halvåret enn min forrige fastlege gjennom de siste 10 årene. Er veldig fornøyd med min fastlege.

Føler ikke opp

Flink lege ved oppmøte, treffsikker og faglig dyktig. Men følger ikke opp, skriver ikke resept som han har sagt han har gjort, ringer ikke når han selv har sagt at han skal ringe. Glemmer deg så snart du er ute av døren. Flink ved oppmøte, men rask. Du må fatte deg i korthet. Ellers bra.

Effektiv, dyktig og hyggelig

Jeg var hos Sekgopa da han vikarierte for min fastlege ved Cort Piil Helsesenter for noen år tilbake. Satt igjen med et meget godt inntrykk. Han var meget hyggelig, var enig i min vurdering av en mindre problemstilling og utførte raskt og greit et mindre kirurgisk inngrep på stedet (det var her snakk om fjerning av en godartet, men litt mistenkelig føflekk). Jeg har mange ganger erfart at norske leger vegrer seg for å finne frem utstyret sitt og utføre liknende amåting selv på kontoret, og heller ønsker å skyve ansvaret over på spesialister med de økte kostnader og tidsbruk det medfører. Setter stor pris på leger som isteden tar affære, får ting gjort og stoler på sin egen kunnskap.

Pasienter har selvfølgelig svært forskjellige behov og grunner for å komme til lege. For pasienter som har en klar medisinsk problemstilling eller et lite inngrep de vil ha utført, og som har respekt for sin egen og andres tidsbruk og setter pris på faglig dyktighet og effektiv bruk av tiden, vil jeg på bakgrunn av mitt ene besøk hos ham tro at denne legen er et svært bra valg.

Ser bra ut så langt :-)

Veldig imøtekommende og interessert i å forstå mine sykdommer. Lett å snakke med, han spør mye, som han også burde. Han er nesten helt ny, min forrige fastlege har trukket seg tilbake. Så vi har enda ikke fått tid til å bli godt kjent, så godt som fastlege og pasient burde være.