Are Løset

Autorisasjon (2009)

Are Løset er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Are Løset

En av de allra bästa!

Jag är en svensk tjej som har mött många läkare genom åren. Både offentliga, privata och även landslagsläkare från Sverige samt från norska Olympiatoppen. Are är absolut att rekommendera ifall ni får möjligheten till konsultation. Har har stor kunnskap, tar sig tid och är grundlig. Han har även ett härligt glädjande humör som är skönt att möta vid ev sjukdom/skador. Are är mitt första hands val!

Anbefales på det varmeste!

En humørspreder av en lege som har mye kunnskap og er veldig grundig i sitt arbeid. Anbefales på det varmeste.

Byens beste lege

Dette er legen som stiller opp og følger opp pasientene!
Den servicen og oppfølgingen han yter er av beste sort. Det er nok få leger som kan følge han på dette. Han viser stor forståelse og gjør en meget bra jobb til pasientene er friske.

Hans erfaringer som lege for meg og div andre toppidrettsutøvere er gullvert. Dette fører til at han ofte ser litt større på sammenhengene og ikke bare går rett inn på problemet med tunnel syn.
Rett og slett Midt-Norges og kanskje Norges beste lege.

Kanskje norges beste?

En lege som BRYR seg om deg, og som "pepper" op deg uansett hva grunnen til legebesøket er. En motivator som yter service av ypperste kvalitet.
Man blir rett og slett glad inni seg etter en konsultasjon, personlig så gleder jeg meg alltid til å møte Are, Eneste jeg ikke skjønner er hvordan en travel allmenlege kan gi så god oppfølging. kan ikke finne ord om hvor unik Are er.

For din og guds skyld, skriv deg på lista mens det enda er plass ledig, kanskje det smarteste valget du har gjort i hele ditt liv hva helse angår!

Are, simply the best! Flytter han så flytter jeg etter ;)