Arne Winsnes

Autorisasjon (2005)

Arne Winsnes er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Arne Winsnes

Dyktig lege

Fantastisk lege. Mitt inntrykk er at han er faglig dyktig og oppdatert og gjør grundig arbeid. Anbefales!

Veldig dyktig lege 😊

Jeg ble via annet helsepersonell tipset i den retning at jeg fattet at det var Arne Winsnes de ønsket jeg skulle ta som fastlege. Spent var jeg siden mye av tilliten til helsepersonell ikke har vært den beste gjennom årene. Den tvilen kunne jeg lagt helt til side, maken til fastlege har jeg ikke vært i berøring med, han har fulgt opp meg som pasient, deltatt i samarbeid med div instanser, å gjør det beste for at vi sammen skal finne en hverdag som vil fungere best mulig for meg.

Ang helsepersonell/sekretærer så har jeg bare møtt positive og hyggelige mennesker og tilbakemeldinger, de har hjulpet til så vi sammen har løst spørsmål.

Så slik det er pr i dag, har jeg funnet mitt legesenter, tusen takk for jobben dere gjør.

Mvh en fornøyd pasient, som har hadd behov/ bruk for mye helsehjelp gjennom de siste 20 årene..

Dyktig lege, synd med sekretærene.

En av de beste legene jeg har hatt, men tror jeg aldri har vært i nærheten av frekkere og mindre hyggelige sekretærer - jeg bytter legekontor på grunn av dem.

Dyktig og hyggelig

Dr. Winsnes er en svært hyggelig og imøtekommende lege. Det kan (som nevnt av noen andre tidligere) ta litt tid med kommunikasjon med NAV, men hans evne til å ta deg alvorlig og faktisk bry seg om deg overveier dette.
Jeg har bare positive erfaringer med denne legen.

Personalet ved Granåsen er generelt hyggelig, men kan lett være snerpete på telefon og avvisende til tider. Hadde de byttet ut én eller to sekretærer ville senteret ha fått toppscore.

En særdeles dyktig lege.

Jeg skiftet til Dr. Winsnes da han er spesialist i Indremedisin. Han er en meget grundig lege, og kan særdeles mye om sitt fagfelt. Han skjekker opp alle opplysninger nøye, samtidig med at han ivaretar pasienten sin helsetilstand også for fremtiden. Jeg håper at han er min fastlege i mange år fremover.