Arne Winsnes

Autorisasjon (2005)

Arne Winsnes er en av 197 fastleger i Trondheim

Siste vurderinger av Arne Winsnes

God og jordnær

En veldig god lege som tar seg god tid til og sette seg inn problemet og ser hele mennesket. God til å lytte og komme med forslag/henvisning . Han har en varm aura, slik at du føler deg trygg i hans nærvær.

Seriøs og dyktig

En fantastisk lege som tar vare på hele mennesket. Meget dyktig og viser respekt og forståelse for pasienten.

Imøtekommende og empatisk

Hele familien har Arne som lege. Alle er vi enige om at han er suveren. Flink og trygg med barna. Lydhør og fornuftig. Absolutt ingenting å utsette på ham!
Praktisk ved senteret:
-Hadde vært lurt med et vindu på døra inn til luka til sekretærene. Så dumt å måtte forstyrre bare for å sjekke om det er ledig.
-savner mulighet for timebestilling på nett.
-savner mulighet for direkte kommunikasjon med legen via tlf./meldingstjeneste. (Slik ex.ila legesenter har)

Dårligste lege.

Mest useriøse lege jeg har hatt i mitt lange liv. Like klok da jeg ut som da jeg gikk inn til han. Ville aldri henvise meg videre. Ikke da et sykehus sa at jeg måtte få han til å henvise meg dit. Måtte finne ut selv om medisin passet sammen da jeg går på blodfortynnende. Anbefales ikke.

Lyttende, forståelsesfull, kompetent

Lyttende, lette å kommunisere med. Tar meg på alvor. Liten ventetid, effektiv, troverdig, kompetent.