Afrah Abbas Jiad

Autorisasjon (2013)

Afrah Abbas Jiad er en av 28 fastleger i Halden

Siste vurderinger av Afrah Abbas Jiad

Min fastlege som anbefales på det varmeste!

Dr. Afrah tok over etter min forrige lege da han gikk i pensjon. Dyktig lege som ikke gir seg før hun finner ut av tilstanden og som tar deg alvorlig og lytter til deg.
Vil også få rose legesekretæren som ALLTID er hyggelig og hjelpsom og som har kurert meg for nåleskrekk! Hun er effektiv og nensom når hun tar prøver - noe jeg setter umåtelig pris på.

Fantastisk lege!

En av de beste legene jeg har vært hos, og selv om jeg har flyttet ut av Halden har jeg valgt å beholde henne som min lege.
En helt unik lege som både lytter og tar tak i alle situasjoner på høyt profesjonelt nivå , også har en fantastisk måte å kommunisere på/med.
Det har vært veldig vanskelig å komme gjennom på telefon.Har forstått det sånn at de jobber med saken.

Medmenneskelig, dyktig og klok

Hun tar seg alltid tid uavhengig av forsinkelse og tar meg på alvor ,gir aldri uttrykk for å ha dårlig tid når jeg er der.
Hun forklarer ting på en lettfattelig måte og roer meg ned om det er noe jeg er bekymret for.

Ønsker plass til denne legen

Jeg var inne hos henne kun en gang da min fastlege var på ferie ,under samtalen følte jeg hun var akkurat slik en fastlege bør og skal være .Hun er utrolig tillitsfull, dyktig og flink,selv om hun er travel. Hun lytter og gjør alt for å finne ut hva som er galt.

Jeg vil svært gjerne ha henne som fastlege dersom hun skulle få ledige plasser.

God lege

Tar seg tid til å samtale om problemene. Prioriterer hva som bør tas først og sist. Er ikke redd for å sette ord på f.eks. overvektsproblemet mitt.