Silje Helene Waaler Aslaksen

Autorisasjon (2012)

Nitelva Helsesenter Telefonnummer67 21 12 2267 21 12 ...
Dampsagveien 25 2004 Lillestrøm
Silje Helene Waaler Aslaksen er en av 77 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Silje Helene Waaler Aslaksen

Helt nydelig

Hun tar deg alltid på alvor, selv når du har små bekymringer, og jeg får ofte meldinger på kveldstid om hun ikke rekker å ta kontakt om dagen. Hun er helt fantastisk!

Enestående

Silje er bare en fantastisk lege! Hennes sunne engasjement og positive energi lyser lang vei. Dialogen flyter helt uanstrengt, og jeg fikk raskt en følelse av gjensidig tillit. Hun er alvorlig når det trengs, men har en munter og ganske leken tone når det passer seg. Faglig trygg, men samtidig åpen om hva en spesialist vil kunne gjøre bedre. Sender gjerne henvisning i tvilstilfeller og gir tydelig informasjon om videre oppfølging.

Det kan være lang ventetid på time, men ved behov har jeg fått telefonkonsultasjon på dagen, eventuelt avtale om hastetime.

Trygg, rolig og lytter

Beste legen jeg har hatt. Lytter på det du har å si, ser deg som person, er rolig og imøtekommende. Rask på svar og generelt alltid blid og fornøyd. Har hun ikke svarene selv, er hun ærlig og enten hører med en kollega eller henviser deg videre. Føler meg ivaretatt og trygg hos henne.

Resten av personalet er også hyggelige og imøtekommende.

Fantastisk lege

Legen er en helt fantastisk dame som både er faglig dyktig, men også forstår sine pasienter. Alltid hyggelig og behjelpelig!

Kunnskapsrik og pålitelig

En fastlege som lytter godt til pasienten, sørger for å ikke bare sitte gjemt bak en dataskjerm og ta diktat. Alltid i godt humør, og løsningsorientert. Tar problemene på alvor, og fremstår som ryddig og effektiv. Sender gjerne ut prøvesvar o.l. på en søndagskveld, sier noe om engasjementet og arbeidslysten til denne fastlegen.