Silje Helene Waaler Aslaksen

Autorisasjon (2012)

Nitelva Helsesenter Telefonnummer67 21 12 2267 21 12 ...
Dampsagveien 25 2004 Lillestrøm
Silje Helene Waaler Aslaksen er en av 77 fastleger i Lillestrøm

Siste vurderinger av Silje Helene Waaler Aslaksen

Dyktig lege

Silje har vært min fastlege i 7 år og er også fastlege for min familie. Jeg er svært fornøyd med behandlingen. Silje tar meg på alvor, har høy fagøig kompetanse og henviser videre ved behov. Hun gir gode råd om min helse. Jeg har en kronisk sykdom så jeg er hos henne regelmessig. Det er også mulig å få time på dagen ved dette legesenteret, når det er akutt sykdom for meg eller barna.

Eksepsjonell og trygg

Silje er en fantastisk lege, hun er empatisk og svært trygg. Hun tar pasientene på alvor og er svært grundig i sitt arbeid. Hvis hun har en mistanke om etter eller annet så sjekket hun alt. Hun er en fantastisk lege som jeg anbefaler alle.

Dyktig og empatisk

Beste legen jeg har hatt. Hun gjorde research og tok meg inn igjen til ny time for å kunne hjelpe meg på best mulig måte. Lytter alltid. Føler virkelig at hun bryr seg om sine pasienter.

Veldig fornøyd!

Veldig fornøyd med Silje. Føler hun tar meg på alvor og hører på det jeg har å si. Eneste som trekker ned er at jeg må vente ca. 6 uker på ledig time.

Helt nydelig

Hun tar deg alltid på alvor, selv når du har små bekymringer, og jeg får ofte meldinger på kveldstid om hun ikke rekker å ta kontakt om dagen. Hun er helt fantastisk!