Silje Helene Waaler Aslaksen

Nitelva Helsesenter
Dampsagveien 25 2004 Lillestrøm
Silje Helene Waaler Aslaksen er en av 43 fastleger i Skedsmo

Siste vurderinger av Silje Helene Waaler Aslaksen

Legen er en helt fantastisk dame som både er faglig dyktig, men også forstår sine pasienter. Alltid hyggelig og behjelpelig!

Kunnskapsrik og pålitelig

En fastlege som lytter godt til pasienten, sørger for å ikke bare sitte gjemt bak en dataskjerm og ta diktat. Alltid i godt humør, og løsningsorientert. Tar problemene på alvor, og fremstår som ryddig og effektiv. Sender gjerne ut prøvesvar o.l. på en søndagskveld, sier noe om engasjementet og arbeidslysten til denne fastlegen.

Hyggelig og lyttende, flink med barn

Har vært veldig fornøyd med Silje, både for meg selv og mitt barn. Hun er empatisk, tar deg på alvor, sender videre til spesialister ved behov, og har barnetekke. Synd vi må bytte pga. flytting.

Har generelt sett vært veldig fornøyd med Nitelva legesenter, selv om det av og til har vært ekstremt lang ventetid selv når man har bestilt tid på forhånd. Det er ille når man har små barn med. Dyktige på laboratoriet, og alltid vennlige og høflige i skranken.

Imøtekommende og dyktig

Det var første gang jeg var hos Silje, og møtte en imøtekommende og kunnskapsrik lege. Følte jeg ble sett og hun er lett å prate med. Tar tak i selv «ubetydelige» ting. Og selv om hun var etter skjema følte jeg ikke at hun hastet med å få meg ut og neste pasient inn. En av de beste legene jeg har hatt.

Dyktig og sympatisk

Silje er en dyktig, oppmerksom og samvittighetsfull lege med god faglig kompetanse, inkludert selvinnsikten til å skjønne når hun skal henvise til spesialist. Beste legen jeg har hatt.