Jan-André Stalsberg-Olsen

Autorisasjon (1996)

Jan-André Stalsberg-Olsen er en av 84 fastleger i Fredrikstad

Siste vurderinger av Jan-André Stalsberg-Olsen

Litt sær og fjåsete kommentar

Han henviser til spesialist for fort. Det har bevist ved flere anledning.Da spesialisten ikke har funnet noe feil.Han kan ikke noe med psykisk sykdom.Han tar altfor lett på det dessverre.Da psykisk sykdom er det mest vanlig i dag.Han må skrive ut medisin som faktisk hjelper.Sånn er det bare.Han har bestandig dårlig tid.Vi har krav på 20 min. Jeg har regnet på de gangene jeg har vært hos han og funnet ut snitt tid 8,2 minutter.I tillegg er det vanlig å vente ca 50 minutter å komme inn.Kontoret bør skaffe seg en kaffe og kakao maskin pga all ventetid.Legen er hyggelig men kan være fjåsete og spydig som jeg tar nær av.Det må han slutte med.De unge sykepleierne er hyggelig og hjelper deg og dem er omsorgsfull .

Trygg. Flink.

Veldig fornøyd. Store deler av familien min har olsen som lege. Han hjelper alltid så godt han kan. Han sender gjerne henvisning videre om du trenger dette. Flink lege. Alltid i godt humør og lytter til det du sier.

Tillitsfull

Jan Andre´ Stalsberg-Olsen, legen jeg har vært hos siden 2018. På mitt første besøk satte han seg grundig inn i min helsetilstand. Jeg følte med en gang vi hadde en god og tillitsfull dialog. Ved flere senere besøk har legen alltid hatt tid til å lytte/gi diagnose og eventuelt ved tvil henvist til spesialist og da gi tilbakemeldinger ved oppringning eller sms. Jeg er veldig fornøyd med min fastlege Stalsberg-Olsen.

NB. Jeg sender bestandig sms ved bestilling av legebesøk. Derfor ingen vurdering mht telefonkø.

Fantastisk lege

Har vært hos Jan Andre Stalsberg Olsen siden 2001, han kjenner hele min sykdoms historie, og man føler seg både sett og hørt. bra mann med god humor. Hadde ikke bytta lege for alt i verden. Må også skryte litt av de fantastiske jentene som jobber der, alltid blide og hyggelige.

Beste legen

Jan Andre Olsen,er flink og dyktig,forståelsesfull. Vil ikke hatt noen annen lege,hatt han som lege siden Mai 2001,så han kjenner meg veldig godt,og det er veldig godt å ha han som lege min, og som jeg stoler 110 %..