Espen Skalle

Autorisasjon (2013)

Ingen på venteliste

Legegruppa SMS Telefonnummer57 75 80 0057 75 80 ...
Hans Blomgate 39 6905 Florø
Espen Skalle er en av 24 fastleger i Kinn

Siste vurderinger av Espen Skalle

Trygg og imøtekommende

Har hatt Espen som fast lege i to år gjennom forskjellig sjukdom. Tar deg seriøs, gode samtaler der man kan ha litt humor. Er man urolig eller har litt psykiske plager så stiller han opp. Tvers gjennom dyktig og folkelig lege. Ikke en som man føler ser ned på en eller dømmer.

Flink lege

Espen Skalle er en flink lege som både har tatt seg tid til meg, og henvist raskt om det er nødvendig. Har vært veldig fornøyd med han som fastlege.

Hyggeleg lege

Har hatt Espen som fastlege i 2 år no, og er veldig nøgd! Ofte må ein vente ei god stund, alt i frå 15-40 min. (Dette har blitt noko betre siste tida). Men til gjengjeld tek han seg alltid god tid til deg. Og sjølv om han er litt sein, og kanskje stressa, er han alltid i godt humør.
Eg blir alltid tatt på alvor, og får den hjelpa eg treng, enten det er sjukmelding eller henvisning andre plassar. Alt i alt ein super lege.

Grei lege.

Har hatt Skalle i rundt 3 år. En grei lege som jeg føler meg trygg på.

Det positive:
Han er forståelsesfull. Tar seg tid til pasienten, har en hyggelig tone. Ikke arrogant eller nedlatende.

Det negative:
Tar ikke alltid pasienten på alvor. Litt kjapp til å foreslå medisiner fremfor alternative muligheter.

Har vurdert bytte noen ganger fordi jeg ikke føler at problemene mine blir tatt seriøst, men de gode kvalitetene han har er sjeldne hos leger for tiden og jeg vil ikke risikere å havne hos en usympatisk og kald lege.

Lyttende

En lyttende og godt forberedt lege. Lar deg fullføre og bruker god tid på deg som pasient.
Ikke den legen som sitter med ansiktet plantet i en pc og skriver når du snakker .
Stiller gode kontrollspørsmål underveis.
Tillit, omtanke og handlekraftig er noe som bygger opp om denne legen.
Sitter heller ikke å ser på klokken fordi han må ha mest mulig pasienter innom døren. Han tar den tiden det tar.
Minner også litt om artisten Odd Norståga