Magnus Bakke Archer

Sjømannslege

Magnus Bakke Archer er en av 50 fastleger i Arendal

Siste vurderinger av Magnus Bakke Archer

Trygg og kunnskapsrik

Denne legen kan jeg allrid stole på. Hyggelig og lett å få time. Han følger meg opp på en god måte og gir raskt tilbakemelding og svar på spørsmål.

Ikke interessert

Han er ikke interessert i å hjelpe meg som pasient. Tar meg ikke på alvor å avfeier meg om jeg forteller at noe ikke føles riktig. Sender ikke prøveresultater etter blodprøver selvom di er altfor lave.

Topp lege

Jeg er kjempe fornøyd med Magnus som fastlege. Har faktisk droppet jordmor gjennom to svangerskap og heller gått til han for kontroller :-)

Han er hyggelig, lyttende, og tar alt på alvor uansett hva det er! (Selv om man selv føler seg som en hypokonder tar han alt på alvor!). Han er flink til å ta kontakt, høre hvordan ting går. Jeg føler han genuint bryr seg om pasienten sin, og derfor er jeg heller ikke redd for å ta kontakt .

Anbefales på det sterkeste!

Trygg og veldig Flink og Følge opp

Jeg er veldig Fornøyd med Min Fastlege. Lyttende/Dyktig og veldig Flink og Følge opp. Pålitelig vært heldig som har han som fastlege

Kunnskapsrik men dårlig tid

Jeg hadde fått en faktura fra Archer som jeg ikke var klar over at jeg hadde kostet på meg, sa ifra om at jeg syntes dette var dumt, og det endte med at han var nådig.
Dette setter jeg utrolig pris på, og retter dermed på min tidligere omtale.

Han er en mann som er dyktig og effektiv, men litt for effektiv under dårlig tid. Man må kjempe litt for å få inn tilleggsspørsmål. Dette er noe som derimot er lett å forstå ettersom de ofte går på overtid på legekontoret.

PS: i tillegg ble det ikke ettersendt resultater fra prøvene som ble tatt, så det ble litt styr med legekontoret for å få tak i hva resultatene var og hva de betydde, ettersom de som satt i skranken ikke visste hva de forskjellige kodene på arket sto for. Endte opp med å måtte google resultatet selv...