Magnus Bakke Archer

Sjømannslege

Magnus Bakke Archer er en av 50 fastleger i Arendal

Siste vurderinger av Magnus Bakke Archer

Ikke imponert

Opplever denne legen som lite engasjert. Har gått til ham i over et år nå med en ganske spesiell medisinsk situasjon som jeg forsøker å få utredet men han leser seg ikke opp og vet ikke hva han skal foreslå. Føles også kald og vanskelig å få tillit til. Har gitt ham et år da jeg følte at det kanskje var det at vi ikke kjente hverandre, men det har ikke hjulpet. Leter etter ny lege nå.

Ok+

Han er veldig hyggelig og sympatisk. Ellers virker det som om han ikke har så mye erfaring. Nesten hver gang jeg har vært hos ham, så blar han opp symptomene mine i en bok eller på en legeside på nettet. Han er dessverre ganske treig på å gi svar på prøver, og han har ikke peiling på hvilke blodprøver som skal tas hvor. Har endt opp flere ganger på sykehuset fordi jeg ikke kunne ta blodprøvene på legekontoret - til tross for at han forsikret meg om at jeg kunne det.
Vil likevel ikke bytte fastlege fordi han er en hyggelig fyr jeg stoler på. Hvis du bare står på ditt og maser litt, så er han relativt god.

Grei nok.

Synes denne legen er grei nok, men merker han ikke har mye erfaring. Usikker på en del ting og istedet for å sette seg inn i reglene/det det gjelder kan han bare gå i forsvar og si nei. Takler dårlig å bli konfrontert, noe empatisk. Gjør ellers så godt han kan og er god med henvisninger selv om det skjer litt sent.

Meget dyktig lege ;)

Dette er en kjempe bra lege, tar deg på alvor , kan diskutere med deg, uten at noen får sure miner, smiler å er hyggelig mot pasienten, å er nøye med prøver å sender deg videre, jeg skal ikke bytte lege, også en kjempe pluss at han ikke ser på pc når det ikke er nødvendig, ser på deg når dere snakker, ;)

Veldig fornøyd!

Fikk Bakke Archer som lege etter forrige lege gikk av med pensjon. Var litt skeptisk i starten, men etter noen møter likte jeg ham bedre og bedre.
Empatisk, interessert og får god hjelp. Har ikke tenkt å bytte.
Alltid verdt å gi en ny lege en sjanse.