Christer Rosenberg

Randabergveien 372 4070 Randaberg
Christer Rosenberg er en av 10 fastleger i Randaberg

Siste vurderinger av Christer Rosenberg

God og trygg

Heilt fantastisk lege som hører på deg og tar sin tid med deg. Har gode behandlinger og råd. Man er trygg på dr Rosenberg. Høflig og snill. Kan sin jobb. Kunne ikke vært bedre lege enn det.

Trygg og empatisk

En syk ung man som er friskere i dag og er veldige fornøyd. Han har fortjent en god vurdering, og kommer alti til at anbefale Christer.

Kjempe fornøyd

Har hatt Christer siden han var nyutdannet, og er kjempe fornøyd! Han er alltid behjelpelig og tar seg god tid til meg.
Han er som oftes på tiden, og har aldri ventet i 30min etter min time, noe som jeg gjorde hos min gamle lege!

Lite villig til å hjelpe

Han var lite villig til å finne løsning på mine helseproblemer. Etter et halvår byttet jeg til en annen lege. Christer er en veldig hyggelig mann, men det hjalp lite når jeg ikke fikk riktig behandling.

utrolig bra lege

Jeg er så takknemlig og heldig å få være pasient hos dr. Rosenberg. Han er lyttende, forståelsesfull og grundig i sitt arbeide. Tar seg god tid og viser varme og forståelse for meg og mitt problem. Jeg kan varmt anbefale dr. Rosenberg til andre pasienter.