Christer Rosenberg

Randabergveien 372 4096 Randaberg
Christer Rosenberg er en av 10 fastleger i Randaberg

Siste vurderinger av Christer Rosenberg

Trygg og empatisk

Har vært vår familielege i noen år nå og vi kunne ikke vært mer fornøyde. Lyttende og empatisk, gir seg god tid og finner løsninger. Sender raskt henvisninger ved behov. Kunnskapsrik og gir gode svar. Vi har et barn med behov for oppfølging og jeg selv har trengt en del de siste årene og vi kunne ikke vært bedre ivaretatt.
Anbefales på det sterkeste

God og trygg

Heilt fantastisk lege som hører på deg og tar sin tid med deg. Har gode behandlinger og råd. Man er trygg på dr Rosenberg. Høflig og snill. Kan sin jobb. Kunne ikke vært bedre lege enn det.

Trygg og empatisk

En syk ung man som er friskere i dag og er veldige fornøyd. Han har fortjent en god vurdering, og kommer alti til at anbefale Christer.

Kjempe fornøyd

Har hatt Christer siden han var nyutdannet, og er kjempe fornøyd! Han er alltid behjelpelig og tar seg god tid til meg.
Han er som oftes på tiden, og har aldri ventet i 30min etter min time, noe som jeg gjorde hos min gamle lege!

Lite villig til å hjelpe

Han var lite villig til å finne løsning på mine helseproblemer. Etter et halvår byttet jeg til en annen lege. Christer er en veldig hyggelig mann, men det hjalp lite når jeg ikke fikk riktig behandling.