Christian Haugland Grøn

Autorisasjon (2006)

Helsetorget DA Telefonnummer55 55 92 7055 55 92 ...
Vestre Torggt. 8 5015 Bergen
Christian Haugland Grøn er en av 253 fastleger i Bergen

Siste vurderinger av Christian Haugland Grøn

Bra kar

Har bare positive opplevelser med min fastlege. Nå går jeg relativt sjeldent til lege, men har opplevd hele prosessen enkel. Det kan virke som han tidvis er travel i forhold til å få time.

Veldig flink

Jeg har gått til han i flere år. Han er den første legen som virkelig lyttet og tok seg god tid. Føler meg tatt alvorlig. Han følger opp resultater og henvisninger. Jeg er veldig fornøyd!

Dyktig lege

Er kun fornøyd med Haugland Grøn. Han fremstår som profesjonell, flink, ærlig og han er kjapt ute med å henvende til spesialist.
Og så er han utrolig kjekk!

Lytter ikke til pasient, kommer for henvisning til spesialist

Etter undersøkelse ang en kronisk kneskade blir jeg ikke tatt på alvor, legen lytter overhode ikke til sykdomshistorie, tar bare noen blodprøver og utfører tester som har blitt utført før. Mitt eneste ønske er en henvisning til en kne spesialist.
Er 28 år, ny utdannet, har kroniske smerter i kne,skal ut i jobb og trenger operasjon etter tydelige funn på MR undersøkelse.
Mottar kun brev hvor han annbefaler å gå til fysioterapaut, og ingen henvisning til spesialist!! Bytter lege!

Kjempedyktig; kunnskapsrik, serviceinnstilt og ydmyk

Flott lege. Er faglig dyktig, men også nysgjerrig og interessert og men lytter til deg som pasient. Kan varmt anbefale Christian